Команда з Tonti Laguna (частина групи IT-компаній Netpeak Group) запустила перший український ASO-сервіс під назвою Asolytics. Ціль App Store Optimization (ASO) — збільшити видимість мобільних застосунків у магазинах, що своєю чергою допомагає підвищити кількість завантажень.
Як зазначають розробники, більшість популярних ASO-сервісів мають російське походження. Підтримуючи російські продукти, користувачі опосередковано фінансують війну. Раніше Netpeak Group разом з Міністерством цифрової трансформації запустили ініціативу ReplaceRUwithUA, спрямовану на заміну ПЗ російського походження українськими рішеннями. Asolytics — це перший повністю український ASO-сервіс.
За словами розробників, під час створення Asolytics команда збирала відгуки експертів та людей, які вперше використовують подібний сервіс. Це дозволило адаптувати сервіс для спеціалістів з різним рівнем досвіду. Asolytics допомагає оптимізувати сторінку мобільного за стосунку, щоб збільшити кількість показів застосунку в магазині та підвищити його органічне зростання.
Більшість інструментів Asolytics доступна в безплатному тарифі. Таким чином, користувачі відразу можуть використовувати інструменти сервісу для просування своїх застосунків.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.