Рубрики НовиниІгри

Bethesda націлена перетворити Starfield на новий Skyrim — деталі від розробника

Опублікував Ігор Панченко

Тім Лемб, провідний креативний продюсер Starfield, розповів про плани розвитку гри, реакцію на відгуки гравців та майбутнє доповнення Shattered Space.

Він поділився цією інформацією під час розмови з виданням TheGamer на виставці Gamescom 2024.

Starfield, нова космічна рольова гра від Bethesda, викликала неоднозначну реакцію гравців у свій перший рік. Хоча гра не повторила шаленого успіху Skyrim чи Fallout 4, розробники вважають її вдалим проєктом і мають амбітні плани на майбутнє.

Лемб визнає, що команда уважно стежить за відгуками спільноти.

«Ми чуємо думку гравців. У їхній критиці є сенс. Проте ми й самі — найсуворіші критики своєї роботи. Ми аналізуємо коментарі спільноти, зважаємо на власні інтереси та плануємо подальший розвиток», — зазначив Лемб.

Першим великим кроком у розвитку гри стане доповнення Shattered Space, яке вийде 30 вересня. За словами Лемб, воно суттєво відрізнятиметься від основної гри.

«Це зміна маятника. Замість величезної галактики з оптимістичним настроєм та подорожами різними світами ми пропонуємо більш замкнений, зосереджений та таємничий простір», — пояснив розробник.

Bethesda має амбітні плани щодо майбутнього Starfield. На запитання інтерв’юера про можливість перетворення гри на багаторічний проєкт, подібний до Skyrim, Лемб відповів оптимістично:

«Сподіваюся, що так. Ми завжди плануємо підтримувати наші ігри упродовж тривалого часу. У нас постійно є кілька ідей на різних стадіях розробки», — розповів він.

Розробники також звертають увагу на тенденцію повернення до хардкорніших RPG, зокрема після успіху Baldur’s Gate 3. Проте Лемб наголошує на важливості балансу:

«Ми хочемо, щоб наші ігри були легкими для розуміння. Starfield має багато систем, у які можна заглибитися, але ми не вимагаємо від гравців занурюватися в кожну з них».

Окремо Лемб відзначив важливість модів для Starfield.

«Якщо люди отримують задоволення, навіть якщо це відбувається не через просте проходження гри, а через створення модів — будь ласка, продовжуйте. Це змушує мене посміхатися», — зізнався розробник.