білорусь хотіла допомогти росії у війні проти України, але щоб без санкцій. Не вийшло — літаки «белавіа» опинилися в «чорному» списку США

Опубликовал
Володимир Скрипін

З квітня літаки білоруської державної авіакомпанії «белавіа» знаходяться у «чорному» списку, що створює для союзника країни-терориста росії Не секрет, що самопроголошений президент та білоруський диктатор лукашенко допомагає путіну з початку війни — з території білорусі російська армія регулярно проводить наступальні операції та завдає авіаудари по українських містах. неабиякі незручності. Днями сталася вельми курйозна ситуація — Ізраїль взяв та й відмовив «белавіа» у польотах, а та пожалілася на своєму сайті, що тепер змушена через це скасувати рейси до Тель-Авіва.

Прикметно, що гендиректор «белавіа» ігор чергинець назвав таке рішення влади Ізраїлю «неочікуваним і таким, що викликає подив» та удав ніби взагалі не розуміє, чому ізраїльська сторона так вчинила. Як кажуть, «ой, а що трапилося?».

Річ у тім, що ще у квітні міністерство торгівлі США опублікувало роз’яснення — через підтримку білоруссю війни росії проти України 9 квітня були запроваджені обмеження на використання американських літаків авіакомпаніями з білорусі. Водночас саме американські Boeing становлять основу цивільного флоту у цій країні. «Белавіа» не виконала припис, і вже 14 квітня США внесли до «чорного» списку відразу сім літаків Boeing 737 білоруського авіаперевізника.

Якщо хоч якась компанія у світі спробує заправляти, ремонтувати, надавати запчастини та будь-яке сервісне обслуговування для підсанкційних літаків, то ризикує сама потрапити під жорсткі санкції — штрафи, втрата експортних привілеїв та інші обмеження. І оскільки Ізраїль є давнім партнером США, «белавіа» отримала відмову.

Онлайн-курс "QA Automation" від robot_dreams.
Це 70% практики, 30% теорії та проєкт у портфоліо.Навчіться запускати перевірку сотень опцій одночасно, натиснувши лише одну кнопку.
Детальніше про курс

Цікаво, що маршрут Мінськ-Тель-Авів, який хотіла перезапустити «белавіа» мав стати рекордним за тривалістю перельоту. Якщо раніше переліт з транзитом через Україну займав 3 години, то після початку війни його протяжність мала збільшитися до 9 годин з проміжною посадкою в столиці Азербайджану Баку та обльотом через росію та Казахстан.

Disqus Comments Loading...