До побачення, телебачення. Лінійне ТБ офіційно поступається в боротьбі за глядача стримінгам, TikTok та YouTube

Опубликовал
Катерина Даньшина

На лінійне телебачення в США припадає менш як 50% телепереглядів, згідно з новим звітом Nielsen.

Приблизно два роки тому Nielsen почала використовувати новий показник для вимірювання того, як люди витрачають час на перегляд телевізора: у ньому вбудовані сегменти для телевізійних трансляцій, кабельного телебачення, потокового передавання та категорія «Інше», що враховує людей, які використовують ігрові консолі та медіаплеєри. 

Згідно з останнім звітом, з урахуванням цього показника, перегляди телебачення впали приблизно на 1% з червня 2023 року по липень 2023 року, тоді як категорія «‎Інше» зросла на 1% за той самий період.

Утім, якщо порівнювати зі статистикою річної давнини – різниця відчувається більше. Використання, наприклад, кабельного ТБ впало аж на 12,5% з минулого року.

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

Водночас липень став рекордним завдяки YouTube та Netflix, які разом отримали майже стільки ж часу глядачів, як телетрансляції. Категорія «‎Інше» стабільно зростала протягом останніх 3 місяців, хоча знизилась на відсоток у порівнянні з аналогічним періодом торік. 

 

 

 

Тенденцію підтверджують й останні дані Leichtman Research, які свідчать про те, що провайдери платного телебачення втратили загалом приблизно 1,73 мільйона абонентів у другому кварталі 2023 року (кабельне ТБ втратило 925 000 передплатників).

«Ми вважаємо, що всі показники лінійного телебачення погані», — сказав медіааналітик Macquarie Тім Нолле.

Деякі керівники в галузі, як-от Рід Гастінгс з Netflix, уже багато років прогнозують смерть лінійного телебачення, торік він навіть назвав офіційну дату – 2032 рікБоб Айгер також нещодавно висловився про те, що лінійні канали компанії «‎можуть бути не основними для Disney», посилаючись на зниження кількості передплат на кабельне телебачення. 

Традиційне телебачення конкурує не тільки з Disney Plus, Netflix і Max – є ще YouTube, TikTok та інші платформи, де блогери створюють контент швидше та дешевше, ніж NBC чи CBS. Тож звіт Nielsen навряд чи став сюрпризом, скоріше він підтвердив неминучу реальність традиційного ТБ. 

Джерело: The Verge

Disqus Comments Loading...