Київський міжнародний інститут соціології випустив дослідження громадської думки для консультативної місії ЄС. Однією з її частин було дослідження джерел інформації, якими користуються українці.
Новини на телебаченні вперше втратили першість. Їх на 1% випередили Telegram-канали, які є в джерелах 44% респондентів (їх просили обрати 3 основних канали отримання інформації). Користуючись моментом нагадуємо, що не варто отримувати інформацію з анонімних каналів у Telegram, за нього повинна відповідати конкретна людина або організація, а в новинах має бути доволі чітко вказане першоджерело.
Третьою за розповсюдженням платформою є YouTube, який трохи випередив новинні сайти в інтернеті. Далі Facebook, а за ним із великим відривом, радіо, друковані газети й журнали, Twitter тощо.
Звісно, найбільший процент (72%) людей дізнаються про події з телебачення у категорії 60+. З кожною наступною віковою категорією залученість ТБ падає. Цікаво відмітити популярність Facebook на Заході України та YouTube в Києві. Якщо порівнювати дані за рівнем доходу, то найбагатші менше дивляться ТБ і більше дізнаються інформацію з Telegram і YouTube, а респонденти з найменшим доходом полюбляють телевізор, YouTube та інтернет-видання.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: