Дзвінки лише для своїх: 56% українців не беруть слухавку, коли телефонують невідомі номери

Опубликовал
Катерина Даньшина

Відповідно до опитування Rakuten Viber, 56% опитаних українців скептично налаштовані до незнайомих номерів — 29% взагалі не відповідають на сторонні дзвінки, тоді як 27% можуть взяти слухавку, якщо очікують дзвінка (від кур’єра, магазину тощо).

Абсолютна більшість респондентів (67%) не перетелефонують, якщо побачать пропущений дзвінок зі стороннього номеру, близько чверті перевірять контакт (14% користуються для цього спеціальними програмами, ще 9% шукають в інтернеті та месенджерах) і лише 10% одразу перетелефонують.

На питання «Чи відповідаєте ви на дзвінки з незнайомих номерів» відповіді розподілилися наступним чином:

  • Так — 44%;
  • Ні — 29%;
  • Тільки якщо очікую дзвінка з незнайомого номера (курʼєр, магазин тощо) — 27%.

На питання «У вас пропущений з незнайомого номера. Ваші дії?» респонденти відповіли так:

Онлайн-курс "Бренд-менеджмент" від Laba.
Розберіться в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією.Дізнайтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача.
Детальніше про курс
  • Нічого не зроблю і не перетелефоную — 67%;
  • Скористаюся спеціальними програмами для перевірки номерів — 14%;
  • Одразу перетелефоную — 10%;
  • Спершу пошукаю в інтернеті та месенджерах, хто це — 9%.

Опитування проводилось онлайн та анонімно серед 70 тисяч користувачів Viber. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.

Disqus Comments Loading...