Рубрики НовиниСофт

EA закриває ігри Apex Legends Mobile та Battlefield Mobile, а вихід Star Wars Jedi: Survivor переноситься на 28 квітня

Опубликовал
Вадим Карпусь

Компанія Respawn Entertainment, розробник Apex Legends, оголосила, що мобільну версію гри буде закрито у всіх регіонах 1 травня. Відключення серверів відбудеться лише за кілька тижнів до річниці запуску Apex Legends Mobile.

«Попри сильний початок Apex Mobile, поточний досвід не виправдав очікувань наших гравців. Після кількох місяців роботи з нашим партнером з розробки ми ухвалили взаємне рішення закрити мобільну гру», – йдеться у заяві EA.

Гравці більше не можуть купувати речі за реальні гроші у грі Apex Legends Mobile. Крім того, розробники прибрали гру із магазинів мобільних додатків. Вона остаточно буде закрита 1 травня 2023 року о 19:00 за східним часом (02:00 2 травня за Київським часом).

Також повідомляється, що разом з грою зникнуть і всі предмети або доповнення, які придбали користувачі Apex Legends Mobile. При цьому користувачі не отримають жодних компенсацій або повернень коштів за покупки, здійснені за реальні гроші, «відповідно до умов Угоди з користувачем EA».

Онлайн-курс "Бренд-менеджмент" від Laba.
Розберіться в комплексному управлінні брендом: від його структури до комунікації з аудиторією.Дізнайтесь принципи побудови бренд-стратегії, проведення досліджень і пошуку свого споживача.
Детальніше про курс

Аналогічна доля чекає й на гру Battlefield Mobile. EA прийняла рішення «зупинити розробку поточної мобільної гри Battlefield».

«У міру розвитку індустрії та формування нашої стратегії щодо створення глибоко пов’язаної екосистеми Battlefield ми вирішили змінити поточний напрямок, щоб найкращим чином втілити наше бачення франшизи та виправдати очікування наших гравців», – заявили в компанії.

EA має намір і надалі розвивати серію Battlefield, але не поточну мобільну версію.

Це ще не всі погані новини для шанувальників ігор EA. Компанія вирішила перенести вихід гри Star Wars Jedi: Survivor із 17 березня на 28 квітня. Додатковий час необхідно розробникам, щоб сфокусуватися на «виправленні помилок, покращенні продуктивності, стабільності, вдосконаленні та, найголовніше, досвіді гравця».

Джерело: EA, gamesindustry

Disqus Comments Loading...