Рубрики НовиниКіно

Ефект Мессі — рекордні 110 тис. нових підписок MLS Season Pass на Apple TV+ в день першого матчу

Опубликовал
Юрій Орос

Партнерство Ліонеля Мессі, Apple і американського футбольного чемпіонату Major League Soccer почало одразу приносити плоди. У день дебюту на Apple TV+ з’явилося 110 тис. нових підписників MLS Season Pass.

За даними Antenna, компанія Apple, яка має ексклюзивні права на показ ігор MLS та розповсюдження підписки MLS Season Pass, у липні збільшила кількість підписників на своєму потоковому сервісі Apple TV+ ($6,99 на місяць) у півтора рази. Хоча Мессі також має велику кількість прихильників по всьому світу, враховується лише дані по США.

Партнерство Мессі з MLS Season Pass та Apple TV+ (Ліонель отримуватиме відсоток з прибутків) є прикладом співпраці стримінгових платформ зі спортивними лігами. Особливо добре це видно на графіках приросту користувачів MLS Season Pass та Apple TV+ загалом.

Apple продає MLS Season Pass за 12,99 долара на місяць, або 39 доларів за сезон, передає WSJ. Тим, у кого немає підписки на TV+, це коштує 14,99 і 49 доларів відповідно. Залучення суперзірки допомагає Apple привертати нових підписників, які можливо залишаться й надалі. Дуже чітко видно зростання кількості підписок в дні перших матчів Ліонеля.

Дані Antenna включають лише реєстрації в США та збираються лише з відкритих джерел. Втім, із-за кордону збільшення інтересу до футбольного чемпіонату з США теж має не менший ефект.

Курс QA Manual (Тестування ПЗ мануальне) від Powercode academy.
Навчіться знаходити помилки та контролювати якість сайтів та додатків.
Записатися на курс

Перед початком сезону Apple підписала угоду з MLS на 10 років, вартістю понад 2,5 млрд доларів. Apple TV+ показуватиме Мессі не лише під час трансляцій матчів «Інтер» (Маямі), а й випустить два супутні серіали: 4 серії про перемогу на ЧС + 6 cерій про гру в MLS.

Втім, навіть із таким зростанням футбол не є головним спортом США, вони його навіть звуть соккером. Американський футбол коштує значно дорожче — цього року Google погодився заплатити близько 14 млрд доларів за семирічну угоду з NFL на трансляцію пакета ігор Sunday Ticket. Торік Amazon уклав угоду з НФЛ про проведення Thursday Night Football протягом 11 сезонів за 1,2 мільярда доларів щорічно.

Втім, це лише доводить, що у MLS дуже великий ринок. Мессі приводить на трибуни знаменитостей із місцевих (матчі у Лос-Анджелесі — то справжній фурор). З ними створюються меми, а інтернетом ходять картинки зі списком селебріті, які прийшли подивитися на Ліонеля. Врешті це корисно для MLS, а відповідно й Тіму Куку.

Disqus Comments Loading...