Рубрики НовиниСофт

Google дозволив обмежувати показ реклами про виховання дітей, схуднення та побачення. А також вимагати видалення з пошуку адреси, номеру телефону

Опубликовал
Тетяна Нечет

Реклама на YouTube та у Gmail дратуватиме трохи менше. У своєму офіційному блозі компанія Google написала, що додала до свого списку «делікатних категорій» до елементів користувацького управління рекламою виховання дітей, вагітність, схуднення та побачення. Таким чином, користувачі зможуть обмежувати показ реклами з цих категорій як на YouTube, так і у Google Display. Проте рекламні фільтри не будуть застосовуватися до результатів пошуку Google або Google Shopping.

Також Google дозволить видаляти з результатів пошуку нову особисту інформацію: фізичну адресу, номер телефону та пароль, фото документів. Користувачі можуть зробити запит, щоб Google припинив показувати певні URL-адреси, які вказують на інформацію, яка може розкрити місцеперебування користувача та надати третім особам доступ до облікових записів.

Таргетована реклама піддавалася критиці через те, що вона особливо нав’язлива і навіть шкідлива для певних категорій людей. Наприклад, алкоголіків або ігроманів може спровокувати реклама текіли та онлайн-казино. Страждаючі на розлади харчової поведінки або дисморфію можуть зіткнутися з проблемами після перегляду реклами схуднення.

У відповідь на звинувачення в дискримінаційній рекламі цього року Meta заборонила рекламодавцям налаштовувати таргетинг на делікатні теми, такі як здоров’я, раса або етнічна приналежність, політична приналежність, релігія або сексуальна орієнтація.

Курс English For Tech: Speaking&Listening від Enlgish4IT.
Після курсу ви зможете найкраще презентувати свої досягнення, обговорювати проекти та вирішувати повсякденні завдання англійською мовою. Отримайте знижку 10% за промокодом TCENG.
Дізнатись про курс

Twitter також заборонив політичну рекламу та рекламу, що заперечує зміну клімату.

Facebook і Instagram блокують рекламу продуктів для схуднення та косметичних операцій, орієнтованих на неповнолітніх.

Користувачі Instagram можуть в налаштуваннях встановити меншу кількість реклами з певних категорій.

Google вже блокував таргетовану рекламу для осіб молодше 18 років, а у 2020 році дозволив користувачам обмежувати скільки реклами вони побачать на теми азартних ігор або алкоголю.

Cпецпроект ITC.ua Play.

Disqus Comments Loading...