Новини

Google дозволив обмежувати показ реклами про виховання дітей, схуднення та побачення. А також вимагати видалення з пошуку адреси, номеру телефону та інших особистих даних

Google дозволив обмежувати показ реклами про виховання дітей, схуднення та побачення. А також вимагати видалення з пошуку адреси, номеру телефону та інших особистих даних

Реклама на YouTube та у Gmail дратуватиме трохи менше. У своєму офіційному блозі компанія Google написала, що додала до свого списку «делікатних категорій» до елементів користувацького управління рекламою виховання дітей, вагітність, схуднення та побачення. Таким чином, користувачі зможуть обмежувати показ реклами з цих категорій як на YouTube, так і у Google Display. Проте рекламні фільтри не будуть застосовуватися до результатів пошуку Google або Google Shopping.

Також Google дозволить видаляти з результатів пошуку нову особисту інформацію: фізичну адресу, номер телефону та пароль, фото документів. Користувачі можуть зробити запит, щоб Google припинив показувати певні URL-адреси, які вказують на інформацію, яка може розкрити місцеперебування користувача та надати третім особам доступ до облікових записів.

Таргетована реклама піддавалася критиці через те, що вона особливо нав’язлива і навіть шкідлива для певних категорій людей. Наприклад, алкоголіків або ігроманів може спровокувати реклама текіли та онлайн-казино. Страждаючі на розлади харчової поведінки або дисморфію можуть зіткнутися з проблемами після перегляду реклами схуднення.

У відповідь на звинувачення в дискримінаційній рекламі цього року Meta заборонила рекламодавцям налаштовувати таргетинг на делікатні теми, такі як здоров’я, раса або етнічна приналежність, політична приналежність, релігія або сексуальна орієнтація.

Курс
Java
Навчіться розробляти на Java та заробляйте від $700 на старті кар’єри
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
Java

Twitter також заборонив політичну рекламу та рекламу, що заперечує зміну клімату.

Facebook і Instagram блокують рекламу продуктів для схуднення та косметичних операцій, орієнтованих на неповнолітніх.

Користувачі Instagram можуть в налаштуваннях встановити меншу кількість реклами з певних категорій.

Google вже блокував таргетовану рекламу для осіб молодше 18 років, а у 2020 році дозволив користувачам обмежувати скільки реклами вони побачать на теми азартних ігор або алкоголю.

Google більше не продає рекламу на ринку росії — ні через пошуковик, ні через YouTube


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: