Новини Софт 28.04.2022 о 17:18 comment views icon

Google дозволив обмежувати показ реклами про виховання дітей, схуднення та побачення. А також вимагати видалення з пошуку адреси, номеру телефону

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/03/photo_2023-07-03_19-21-48-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/03/photo_2023-07-03_19-21-48-1-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2024/03/photo_2023-07-03_19-21-48-1-96x96.jpg

Тетяна Нечет

Автор новин

Реклама на YouTube та у Gmail дратуватиме трохи менше. У своєму офіційному блозі компанія Google написала, що додала до свого списку «делікатних категорій» до елементів користувацького управління рекламою виховання дітей, вагітність, схуднення та побачення. Таким чином, користувачі зможуть обмежувати показ реклами з цих категорій як на YouTube, так і у Google Display. Проте рекламні фільтри не будуть застосовуватися до результатів пошуку Google або Google Shopping.

Також Google дозволить видаляти з результатів пошуку нову особисту інформацію: фізичну адресу, номер телефону та пароль, фото документів. Користувачі можуть зробити запит, щоб Google припинив показувати певні URL-адреси, які вказують на інформацію, яка може розкрити місцеперебування користувача та надати третім особам доступ до облікових записів.

Таргетована реклама піддавалася критиці через те, що вона особливо нав’язлива і навіть шкідлива для певних категорій людей. Наприклад, алкоголіків або ігроманів може спровокувати реклама текіли та онлайн-казино. Страждаючі на розлади харчової поведінки або дисморфію можуть зіткнутися з проблемами після перегляду реклами схуднення.

У відповідь на звинувачення в дискримінаційній рекламі цього року Meta заборонила рекламодавцям налаштовувати таргетинг на делікатні теми, такі як здоров’я, раса або етнічна приналежність, політична приналежність, релігія або сексуальна орієнтація.

Twitter також заборонив політичну рекламу та рекламу, що заперечує зміну клімату.

Facebook і Instagram блокують рекламу продуктів для схуднення та косметичних операцій, орієнтованих на неповнолітніх.

Онлайн-курс "Фінансовий директор" від Laba.
Опануйте інструменти управління грошовими потоками, ризиками та активами компанії, щоби перейти на посаду CFO.
Приєднатися до курсу

Користувачі Instagram можуть в налаштуваннях встановити меншу кількість реклами з певних категорій.

Google вже блокував таргетовану рекламу для осіб молодше 18 років, а у 2020 році дозволив користувачам обмежувати скільки реклами вони побачать на теми азартних ігор або алкоголю.

Google більше не продає рекламу на ринку росії — ні через пошуковик, ні через YouTube

Cпецпроект ITC.ua Play.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: