Google — 25 років. Лист гендиректора Сундара Пічаї до співробітників та користувачів

Опублікував Катерина Даньшина

Зазвичай Google відзначає день народження 27 вересня, однак гендиректор компанії Сундар Пічаї вже розпочав святкування, оприлюднивши звернення з 2400 слів.

Ось кілька уривків, які найбільше привертають увагу:

«Питання, які я ставив Google, змінювалися з часом: «Як полагодити кран, який капає?», «Найшвидший маршрут до Стенфордської лікарні?», «Як заспокоїти дитину, яка плаче?». І, можливо, навесні 2003 року: «Як пройти співбесіду в Google?»‎.

Ще в одному абзаці Сундар підтвердив легенду про те, з чого стартував величезний рекламний бізнес Google:

«Це була платформа, яка особливо приваблювала малий бізнес, як-от бізнес із продажу лобстерів поштою, який першим зареєструвався‎».

Пічаї згадав і невдалі моменти:

«‎У будь-якій 25-річній подорожі ви набиваєте синці, отримуєте уроки та працюєте, щоб стати кращими. Пам’ятаєте Google Wave?».

А також усі успішні продукти компанії, окресливши основні досягнення та цілі, не оминувши увагою штучний інтелект:

«Google інвестує в ШІ майже з самого початку. Ми були одними з перших, хто використовував машинне навчання в продуктах, починаючи з 2000-х років – для виправлення орфографії, покращення якості оголошень, показу пропозицій і рекомендацій‎».

Велику роль ШІ гендиректор Google відводить й у майбутньому, говорячи про технологію, як чи не найголовнішу місію компанії у наступні роки:

«‎Зробити штучний інтелект кориснішим для всіх і відповідально розгорнути його — це найважливіший спосіб виконання нашої місії протягом наступних 10 років і далі. І якщо у 2048 році десь у світі підліток дивитиметься на все, що ми створили за допомогою ШІ, і знизуватиме плечима, ми зрозуміємо, що нам вдалося. А потім повернемося до роботи. Дякуємо за чудові 25, Сундар Пічаї».

Тут можна переглянути повне звернення англійською мовою.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.