Рубрики НовиниАвто

Хейтери роботаксі в Сан-Франциско вимикають автівки Waymo і Cruise дорожніми конусами — ставлять їх на капот та втікають

Опубликовал
Катерина Даньшина

Група активістів, які виступають за безпеку вулиць в Сан-Франциско, знайшла спосіб знешкодити ненависні їм роботаксі – вони вимикають автівки, встановивши дорожні конуси на капот.

Свою витівку в Twitter і TikTok активісти прозвали Safe Street Rebel та заохочують інших людей, яким набридло, що роботаксі блокують рух, долучитись до акції. Протести відбуваються напередодні слухань Комісії з комунальних послуг Каліфорнії (CPUC), після яких Waymo і Cruise розширять послуги роботаксі в Сан-Франциско, попри спротив місцевих жителів.

@safestreetrebel Welcome to Week of Cone On Thurs 7/13, the CPUC will vote to expand AVs in SF. Cruise & Waymo promise they’ll reduce traffic & collisions, but we know that’s not true. They block busses & emergency vehicles, create more traffic, and are a surveillance nightmare. But there’s hope We can fight back. –The Fun way: All you need is a cone and an empty AV. Gently place the cone on the hood- you just created a unicorn & temporary traffic calming! – The Responsible way- Tune into Thursday’s CPUC meeting at 11am & give public comment. Info: tinyurl.com/WeekOfCone/ AVs are hella problematic. They’re still cars and there’s no sustainable way to move 2 tons of metal/person. require too many mining resources. Tire wear is the largest contributor to particulate pollution and kills vital ecosystems. There’s also no accountability when they block buses or first responders, and unlike human drivers can’t get ticketed for moving violations. And they refuse to share data with the public about incidents- forcing the city to scrape this dumb website to get an estimate. Cruise and Waymo do not deserve our trust. Why go through all this when we can just fund & expand public transit and paratransit like other cities? These cars are recording everyone without our consent- Cruise gives SFPD camera footage. Lives are saved when we remove the car, not just the driver. The lengths VCs and the auto industry will go to preserve & expand car dominance are shameless & unacceptable. So join us – take a stand and cone an AV. And be sure to give public comment on Thursday 7/13 at 11am. Meeting details in bio Oh and be sure to send us your Coning Content #waroncars #bancars #autononomouscars #selfdriving #cone #tacticalurbanism #directaction #walkablecities ♬ Sunsets (feat. Olivia Lunny) – Nurko

Хейтери роботаксі закликали комісію заборонити поширення служби в центрі міста та години пік, а також обмежити розміри автопарку. Альянс працівників таксі Сан-Франциско та Альянс незалежних працівників приєдналися до протестів – оскільки, на їхню думку, це позбавить роботи водіїв.

Кіноклуб "Забагато драми" від Skvot.
10 лекцій та 10 практикумів, щоб зрозуміти мистецтво кіномови.Сформуй власний смак та бібліотеку фільмів і навчись писати рецензії.
Програма кіноклубу

«Ці компанії обіцяють, що їхні авто зменшать трафік і кількість аварій, однак вони заважають їздити автобусам, машинам швидкої, блокуючи рух. І вони співпрацюють з поліцією, фільмуючи людей без згоди», – йдеться в одному з відео в TikTok, присвяченому конусній акції.

У твердженнях активістів є частка правди – авто Cruise і Waymo дійсно зупиняються посеред доріг, а нещодавно одне збило собаку. У 2018 році безпілотний транспортний засіб Uber потрапив у ДТП, у результаті якої загинув пішохід в Аризоні, але в Сан-Франциско жертв серед людей поки не було зафіксовано. І, так, поліція зверталася до Cruise і Waymo, щоб отримати кадри, які могли допомогти розкрити кілька злочинів.

У Waymo назвали конусну акцію вандалізмом:

«Це неправильно. Це вандалізм, який заохочує до небезпечної та неповажної поведінки на наших дорогах».

Cruise у коментарі TechCrunch заявив про свої високі показники безпеки та що, порівняно з людиною-водієм, його автономна система має на 73% менше зіткнень зі значним ризиком травм.

  • Ще у 2021 році мешканці Сан-Франциско почали скаржитися на шум та затори, які спричиняють роботаксі Waymo. В інтерв’ю місцевому телеканалу вони розповіли про дивну поведінку автономних авто, які щодня без причини одна за одною заїжджали на тупикову вулицю (15 Avenue), змушуючи операторів перемикатися на ручне керування, щоб виконати розворот.
  • А у листопаді 2022-го в мережі з’явився кумедний ролик, де поліція зупиняє роботаксі із неробочими фарами, але не може порозумітися з автономним пілотом.

Джерело: TechspotГрупа активістів, які виступають за безпеку вулиць в Сан-Франциско, знайшла спосіб знешкодити ненависні їм роботаксі – вони вимикають автівки, встановивши дорожні конуси на капот.

Свою витівку в Twitter і TikTok активісти прозвали Safe Street Rebel та заохочують інших людей, яким набридло, що роботаксі блокують рух, долучитись до акції. Протести відбуваються напередодні слухань Комісії з комунальних послуг Каліфорнії (CPUC), після яких Waymo і Cruise розширять послуги роботаксі в Сан-Франциско, попри спротив місцевих жителів.

Хейтери роботаксі закликали комісію заборонити поширення служби в центрі міста та години пік, а також обмежити розміри автопарку. Альянс працівників таксі Сан-Франциско та Альянс незалежних працівників приєдналися до протестів – оскільки, на їхню думку, це позбавить роботи водіїв.

«Ці компанії обіцяють, що їхні авто зменшать трафік і кількість аварій, однак вони заважають їздити автобусам, машинам швидкої, блокуючи рух. І вони співпрацюють з поліцією, фільмуючи людей без згоди», – йдеться в одному з відео в TikTok, присвяченому конусній акції.

У твердженнях активістів є частка правди – авто Cruise і Waymo дійсно зупиняються посеред доріг, а нещодавно одне збило собаку. У 2018 році безпілотний транспортний засіб Uber потрапив у ДТП, у результаті якої загинув пішохід в Аризоні, але в Сан-Франциско жертв серед людей поки не було зафіксовано. І, так, поліція зверталася до Cruise і Waymo, щоб отримати кадри, які могли допомогти розкрити кілька злочинів.

У Waymo назвали конусну акцію вандалізмом:

«Це неправильно. Це вандалізм, який заохочує до небезпечної та неповажної поведінки на наших дорогах».

Cruise у коментарі TechCrunch заявив про свої високі показники безпеки та що, порівняно з людиною-водієм, його автономна система має на 73% менше зіткнень зі значним ризиком травм.

  • Ще у 2021 році мешканці Сан-Франциско почали скаржитися на шум та затори, які спричиняють роботаксі Waymo. В інтерв’ю місцевому телеканалу вони розповіли про дивну поведінку автономних авто, які щодня без причини одна за одною заїжджали на тупикову вулицю (15 Avenue), змушуючи операторів перемикатися на ручне керування, щоб виконати розворот.
  • А у листопаді 2022-го в мережі з’явився кумедний ролик, де поліція зупиняє роботаксі із неробочими фарами, але не може порозумітися з автономним пілотом.

Джерело: Techspot

Disqus Comments Loading...