The Ultium platform is the foundation of GM’s EV strategy, including the battery cells, modules and pack, plus drive units containing electric motors and integrated power electronics. It underpins GM’s EV architecture and was developed with a common set of components, providing energy for nearly every segment on the road. Certain vehicles built from the platform will offer battery energy storage options from 50 to more than 200 kWh and driving range of up to 450 miles on a full charge[1].
Лідери в автомобілебудуванні – Honda Motor Co. та General Motors – зробили спільну заяву, в якій оголосили про створення альянсу для виробництва серії електромобілів на базі загальної платформи. До 2027 року компанії збираються випускати до мільйона авто.
Ідея двох автовиробників полягає в тому, щоб мати можливість виробляти доступні 100% електричні компактні кросовери за допомогою технології батарей Ultium від GM. У пресрелізі генеральний директор GM Мері Барра заявила, що автовиробники «обмінюватимуться своїми найкращими технологіями, стратегіями проєктування та виробництва для створення доступних електромобілів у глобальному масштабі, включаючи ключові ринки Північної Америки, Південної Америки та Китаю». Тошихіро Мібе, президент Honda Motor, заявив, що вони прагнуть «домогтися різкого зростання продажів електромобілів».
Компактний кросовер – це високий компактний автомобіль, що нагадує позашляховик, але призначений для міського середовища. Згідно з пресрелізом, сегмент компактних кросоверів є найбільшим у світі з річним обсягом продажів понад 13 мільйонів одиниць. Моделі в цій категорії включають Hyundai Bayon, Suzuki Ignis, Fiat Panda, Ford Ecosport та Honda HR-V, серед інших.
Обидві компанії прагнуть досягти вуглецевого нейтралітету у всіх своїх продуктах та операціях. GM встановив ціль на 2040 рік, а Honda – на 2050 рік. Дві компанії активно співпрацюють з 2013 року та у 2024 році запустять Honda Prologue, електричний пікап, і перший електричний позашляховик Acura, можливо, під назвою ADX.