Рубрики НовиниWTF

IBM скасував рекламу в X/Twitter після того, як Маск підтримав допис про «‎білу гордість»

Опубликовал
Катерина Даньшина

Рекламні дописи компанії також розміщувались поряд із пронацистським і прогітлерівським контентом (розміщеним не Маском) на X.

«IBM не терпить ворожих висловлювань і дискримінації, і ми негайно призупинили всю рекламу на X, поки розслідуємо цю абсолютно неприйнятну ситуацію», — заявили в компанії.

Як повідомляє The Verge, Ілон Маск тим часом продовжує коментувати дописи ультраправих на X — мільярдер підтримав допис одного блогера про те, що «білим людям забороняють пишатись своєю расою‎», зазначавши, що «‎все дуже заплутано». Іншому користувачеві мільярдер написав про «‎істинну правду» у публікації про те, що він «не зацікавлений в тому, щоб зараз видавати хоч якесь лайно про західне єврейське населення», зіткнувшись із «ордами меншин, які підтримують затоплення їхньої країни».

The Atlantic написав, що твіти Маска повторюють «найсмертоноснішу антисемітську теорію змови в новітній американській історії», проштовхуючи ідею про існування «єдиного єврейського порядку денного».

Ілон Маск не оминув увагою й Антидифамаційну лігу, на яку погрожував подати до суду через звинувачення X у недбалій модерації антисемітських дописів, заявивши що організація «несправедливо нападає на більшість Заходу» (категорія, яку він залишив невизначеною), оскільки не може «критикувати групи меншин, які є їх основною загрозою».

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

Коли інший користувач X спонукав Маска пояснити, що його заява стосується саме Антидифамаційної ліги, а не єврейських громад загалом — той відповів, що це «не поширюється на всі єврейські громади, але не обмежується лише цією організацією». Він написав, що виступає проти Антидифамаційної ліги та «будь-яких інших груп, які де-факто пропагують антибілий расизм, антиазіатський расизм чи расизм будь-якого роду».

У спільному березневому дослідженні CASM Technology та аналітичного центру Institute for Strategic Dialogue йшлося про те, що відтоді як Маск придбав Twitter, кількість антисемітського контенту в соцмережі збільшилось у два рази.

Нині рекламний бізнес X продовжує боротись з відтоком рекламодавців — і попри те, що гендиректорка компанії Лінда Яккаріно заявила, що більшість компаній вже повернулися на платформи, Media Matters зазначає, що вони витрачають набагато менше грошей, ніж раніше.

Попередні звинувачення в антисемітизмі Ілон Маск заперечив, назвавши себе «євреєм за покликанням». Водночас мільярдер відповідатиме у суді за те, що обізвав 22-річного студента неонацистом.

Disqus Comments Loading...