Рубрики НовиниІгри

Ігри «‎втратили» понад 6100 робочих місць у 2023 році — і це не кінець

Опубликовал
Катерина Даньшина

Через «‎економічну невизначеність» в ігровій індустрії тривають скорочення.

На початку вересня розробник Telltale Games Джона Хуанг повідомив, що компанія звільнила «більшість» співробітників. Згодом розробник повернувся для роботи над The Wolf Among Us 2 «‎невеликою командою», але про статус гри не може повідомити через угоду про нерозголошення. Він додав, що скорочення відбулись після того, як Telltale придбала Flavourworks.

У компанії підтвердили звільнення у заяві для GamesBeat, хоча про кількість скорочених місць промовчали:

Онлайн-курс "Нотації BPMN" від Laba.
Опануйте мову BPMN для візуалізації бізнес-процесів, щоб впорядкувати хаос у них.Після курсу ви точно знатимете, що саме обрати для розв’язання завдань вашого бізнесу.
Дізнатись більше

«Через поточні ринкові умови нам довелося звільнити частину нашої команди Telltale. Ми вдячні за самовідданість, і працюємо, щоб підтримати всіх постраждалих. Усі проєкти, які зараз розробляються, все ще знаходяться у виробництві, і наразі ми не маємо жодних оновлень».

Telltale приєднується до великої кількості ігрових компаній, які нещодавно звільнили співробітників, включаючи Epic Games, Team17, Striking Distanc, Bioware, Crystal Dynamics, CD Projekt Red, Niantic і кілька студій, що належать Embracer. Сама Telltale раптово закрилась у 2018 році, звільнивши більшість персоналу, та відкрилась у 2019-му,після того, як LCG Entertainment придбала її активи.

За даними videogamelayoffs.com, у 2023 році (на цей час) розробники ігор звільнили понад 6100 співробітників (список не включає ігрові компанії Web3 або кіберспортивні організації). І оскільки деякі компанії не розкривають точну кількість скорочень, цифра може бути набагато вищою.

Embracer Group провела найбільшу кількість відомих раундів звільнення — сім. Компанія оголосила про реструктуризацію у червні, а у квітні 2022 року придбала 62 компанії за $8,1 мільярда. Electronic Arts посіла друге місце з шістьма раундами, і найбільшою кількістю звільнень у відділі якості у Батон-Ружі.

Unity цього року оголосила про два раунди звільнень — один у січні та інший у травні (загалом 900 скорочених співробітників), а Epic Games два тижні тому скоротила 830 співробітників або 16% робочої сили.

Водночас більшість із 535 скорочених робочих місць в іграх Amazon були співробітниками Twitch. Сервіс прямих трансляцій скоротив 400 працівників у березні та ще 35 на початку цього тижня.

Найважчим цього року за звільненням був вересень — тоді аж 17 компаній оголосили про скорочення. Загалом третій фінансовий квартал лише трохи не дотягнув до 40 звільнень у другому, і за даними Venturebeat, темпи лише посилюються.

Хоча прогнозується, що дохід ігрової індустрії все ще зростатиме протягом наступних кількох років, ці очікування стали скромнішими після піків епохи пандемії. Зростаюча економічна невизначеність призвела до скорочення бюджетів і кількості персоналу в іграх.

Однак ігри не єдині, хто спостерігає широке скорочення. У 2023 році понад 1000 технологічних компаній також оголосили про звільнення близько 240 000 співробітників.

Disqus Comments Loading...