Рубрики НовиниСофт

Ілон Маск цього тижня запускає свого чатбота-гумориста Grok — для підписників X Premium+

Опубликовал
Катерина Даньшина

Так, того самого, якого гендиректор OpenAI Сем Альтман обізвав «‎бумером із крінжовим гумором».

Ілон Маск підтвердив, що Grok буде доступний для всіх підписників Premium+ компанії «наступного тижня». І, попри те, що заяви підприємця щодо часових рамок не завжди підтверджувались, код у додатку X підтвердив інтеграцію з чатботом.

Цього тижня дослідник програм Німа Овджі поділився скриншотами, де показано, що Grok доданий до вебдодатка X з URL-адресою twitter.com/i/grok. На одному зображенні показано, як користувачу без передплати, пропонують оформити її, щоб отримати доступ до чатбота, а на іншому демонструється текстове поле із закликом «‎Запитай Grok».

Онлайн-курс "English for Designers" від Vocabulaba.
Навчіться описувати деталі своєї роботи, формувати CV англійською та вільно обговорювати флоу проєктів із замовниками.
Детальніше про курс

Вперше випущений на початку листопада для окремих тестувальників, Grok є відповіддю Маска на ChatGPT від OpenAI, Bard від Google, Claude від Anthropic та інших, і потенційно може отримати значну частину прихильників у межах соцмережі X.

Крім того, xAI, ШІ-компанія, що належить Маску і стоїть за Grok, обіцяє, що її чатбот буде більш індивідуальним, ніж конкуренти: він зможе відповідати на питання із дотепами й має  «бунтарську жилку». Анонсовано, що Grok зможе реагувати на «гострі» запити, які зазвичай відхиляються іншими системами штучного інтелекту.

Доступ до навчальних даних Grok отримуватиме через X у режимі реального часу.

Водночас таке доповнення може сприяти більші популярності преміальної передплати у соціальній мережі, яка поки не продемонструвала результатів, на які розраховував Маск. Власник X змінив Twitter Blue на X Premium, пообіцявши «синю галочку» серед безлічі інших функцій, як-от збільшення кількості відповідей, кнопку редагування, можливість публікувати довші дописи та відео, а також зменшити кількість реклами.

X нещодавно оголосила, що розділить свій преміумсервіс на три рівні: базову передплату за $3 на місяць із рекламою, нинішню Premium за $8 на місяць з меншою кількістю реклами та передплату Premium+ за $16 на місяць, яка усуває усі рекламні оголошення в стрічках For You і Following, а також надає доступ до того самого чатбота і Creator Hub, де користувачі зможуть отримувати гроші за публікації та пропонувати своїм шанувальникам власні передплати.

Примітно, що Grok дебютує на тлі драми зі звільненням/поверненням Сема Альтмана в OpenAI, яка розробила ChatGPT.

Disqus Comments Loading...