Ілон Маск пішов на конфронтацію з Google після того, як та призупинила функцію генерації зображень Gemini, бо деякі користувачі в соціальних мережах повідомляли, що штучний інтелект постійно генерує зображення кольорових людей у неточному історичному контексті.
Google заявила, що «усвідомлює, що Gemini пропонує неточності в деяких історичних зображеннях, створених за допомогою штучного інтелекту. Gemini «не влучає в ціль» і що вона «працює над негайним поліпшенням таких зображень».
Тоді Маск написав кілька постів на X, в яких розкритикував Google, передає Business Insider.
Я радий, що Google перегнула палицю з генеруванням зображень штучним інтелектом, оскільки це зробило їхнє божевільне расистське, антицивілізаційне програмування зрозумілим для всіх.
Маск має свою роль на ринку штучного інтелекту. Штучний інтелект X, Grok, — це чатбот, який навчається на публікаціях X, і який Маск пообіцяв зробити політично нейтральним.
Мільярдер також пройшовся по керівнику Gemini Джеку Кравчику. У середу той заявив, що можливості Gemini з генерації зображень були розроблені, щоб «відображати нашу глобальну базу користувачів». Маск не полінувався знайти й заскрінити допис Кравчика щодо виборів 2020 року та доволі криво пожартував:
Потім він подзвонив мамі, випив цілий ящик соєвого молока і подивився Рейчел Меддоу.
А в коментарях додав таке:
Я, звичайно, перебільшую, але трагедія в тому, що так і є.
Крім того, я не чіпляюся до рандомних персонажів. Цей псих — велика частина того, чому штучний інтелект Google такий расистський і сексистський.
Раніше в четвер Маск написав на X, що запустив пошук в Google на своєму телефоні, почав вводити «чому цензура» і виявив, що «два перших результати — за цензуру».
Маск позиціонує себе як борець за свободу слова, і цим пояснює велику кількість маніпулятивного й провокаційного контенту на X, у тому числі явно проросійського. Так виглядають рекомендації за цим запитом у повному обсязі, Маск їх обрізав так, щоб можна було ілюструвати зручну для себе точку зору.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.