Рубрики НовиниСофт

Instagram для тексту. Нова соцмережа Цукерберга Threads з’явилася в App Store напередодні запуску 6 липня

Опубликовал
Катерина Даньшина

Meta позиціює свою нову програму як «Instagram для тексту‎», але фактично вона дублює вже відомі функції багатостраждального Twitter.

Відповідно до опису програми в App Store, соцмережа розпочне роботу з 6 липня – нині користувачі з США можуть оформити попередні замовлення. Минулими вихідними Threads помітили й в Google Play – однак згодом застосунок зник з магазину.

«‎Розкажіть більше за допомогою Threads – програми Instagram для текстових розмов», – так описують програму в магазині застосунків.

Meta розпочала розробку нової соцмережі в січні, а у червні в мережі з’явились перші рендери – користувацький інтерфейс програми дуже схожий на стрічку Twitter та водночас відображає деякі іконки та символи з Instagram. Офіційні зображення Threads в App Store підтверджують, що для входу в застосунок можна використовувати існуючий акаунт з Instagram.

Схоже на те, що Meta намагається скористатися проблемами Twitter, які виникли після того, як соцмережу придбав Ілон Маск. Після низки оновлень (пом’якшення політики щодо модерації вмісту, вимога щомісячної плати за верифікацію та врешті-решт обмеження кількості переглядів для публікацій) користувачі активно почали шукати альтернативу – днями, наприклад, соцмережа Джека Дорсі Bluesky призупинила реєстрацію через величезний наплив нових людей.

Онлайн-курс "Створення текстів" від Skvot.
Великий практичний курс для розвитку скілів письма та створення історій, які хочеться перечитувати Результат курсу — портфоліо з 9 робіт та готовність братися за тексти будь-яких форматів.
Детальніше про курс

Цікаво, що Маск та Цукерберг готові в прямому сенсі слова битися за користувачів – невідомо, чим завершиться врешті-решт ця ініціатива, але днями уряд Італії запропонував бізнесменам провести поєдинок у Колізеї.

Meta не вперше запозичує ідеї в конкурентів — наприклад функцію Stories Instagram та Facebook скопіювали зі Snapchat у 2016 році, але успішною вона стала саме в соцмережах Цукерберга. У квітні компанія повідомляла, що принаймні одним із застосунків Meta (Facebook, Instagram чи WhatsApp) щодня користувалися понад 3 млрд людей.

Disqus Comments Loading...