«Київстар» прокоментував технічний збій — йдеться про хакерську атаку

Опубликовал
Юрій Орос

Зранку 12 грудня в мережах оператора «Київстар» стався масштабний збій — користувачі з різних регіонів України повідомляли про проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом, також не працював мобільний застосунок та сайт компанії. Близько 12:30 години представники компанії прокоментували ситуацію, повідомивши про хакерську атаку.

Про це у пості в соцмережі Facebook повідомив CPO Kyivstar Михайло Нестор:

Вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.
Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі Київстару, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів.
Київстар обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв’язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення абонентам за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

Абонентам мобільного зв’язку на час збою рекомендують використовувати послугу «‎національного роумінгу», тобто під’єднатися до мережі іншого оператора (хоча за деякими повідомленнями й з нею у користувачів виникають проблеми).

Бізнес англійська від Englishdom.
Тут навчають за методикою Кембриджу, завдяки якій англійську вивчили понад 1 мільярд людей. Саме вона використовується в найкращих навчальних закладах світу, і саме за нею створені курси.
Інформація про курс

Як під’єднатися до мережі іншого оператора:

  • Відключити автовибір мережі (для Android: налаштування – мобільна мережа (чи підключення) – оператор; для iOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі)
  • Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL
  • Якщо зареєструватися не вдалось, то треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
  • Перевірити можливість дзвінка, SMS чи інтернету.
Disqus Comments Loading...