Рубрики НовиниСофт

«Київстар» закриває кабінет користувача на сайті та переводить клієнтів в мобільний застосунок

Опубликовал
Вадим Карпусь

Оператор зв’язку «Київстар» почав інформувати користувачів про припинення роботи кабінету користувача на сайті компанії. Надалі для управління послугами необхідно буде використовувати мобільний застосунок «Мій Київстар». Такі зміни в роботі сайту будуть реалізовані в грудні 2022 року. Зображенням відповідного сповіщення поділився у Facebook Артем Бобок.

«Вебверсія не буде працювати з грудня 2022 року. Щоб і далі керувати послугами та тарифами, переглядати витрати і контролювати свій профіль самостійно, встановіть додаток «Мій Київстар», – йдеться в повідомленні «Київстар».

Поки що компанія «Київстар» не робила офіційних анонсів з цього приводу. Можна припустити, що фахівці компанії проаналізували частоту використання кабінету на сайті та мобільного застосунку та зробили висновок про недоцільність подальшої підтримки вебсервісу.

Онлайн-курс "Предметний дизайн" від Skvot.
Навчіться створювати функціональні, трендові та ергономічні дизайни меблів та предметів інтер’єру.
Детальніше про програму курсу і лекторів

Слід зазначити, що кількома місяцями раніше на схожий крок пішов український банк ПУМБ. Він почав поступове згортання функцій у вебверсії ПУМБ Online та переведення користувачів на мобільний застосунок.

Джерело: AIN

Disqus Comments Loading...