Новини Софт 08.11.2022 о 19:03 comment views icon

«Київстар» закриває кабінет користувача на сайті та переводить клієнтів в мобільний застосунок

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Оператор зв’язку «Київстар» почав інформувати користувачів про припинення роботи кабінету користувача на сайті компанії. Надалі для управління послугами необхідно буде використовувати мобільний застосунок «Мій Київстар». Такі зміни в роботі сайту будуть реалізовані в грудні 2022 року. Зображенням відповідного сповіщення поділився у Facebook Артем Бобок.

«Вебверсія не буде працювати з грудня 2022 року. Щоб і далі керувати послугами та тарифами, переглядати витрати і контролювати свій профіль самостійно, встановіть додаток «Мій Київстар», – йдеться в повідомленні «Київстар».

Поки що компанія «Київстар» не робила офіційних анонсів з цього приводу. Можна припустити, що фахівці компанії проаналізували частоту використання кабінету на сайті та мобільного застосунку та зробили висновок про недоцільність подальшої підтримки вебсервісу.

Слід зазначити, що кількома місяцями раніше на схожий крок пішов український банк ПУМБ. Він почав поступове згортання функцій у вебверсії ПУМБ Online та переведення користувачів на мобільний застосунок.

Джерело: AIN

Триває конкурс авторів ІТС. Напиши статтю про розвиток ігор, геймінг та ігрові девайси та вигравай професійне ігрове кермо Logitech G923 Racing Wheel, або одну з низькопрофільних ігрових клавіатур Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mechanical Gaming Keyboard!


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: