Рубрики НовиниWTF

Маск пообіцяв «термоядерний позов» усім, хто відмовився від реклами на Х (через антисемітизм)

Опубликовал
Юрій Орос

Ілон Маск провів інформаційну атаку на великих рекламодавців і групу Media Matters, що займається моніторингом ЗМІ після того, як кілька великих брендів вирішили призупинити витрати на рекламу в X, колишню Twitter.

Маск написав у п’ятницю: «Суд відкривається в понеділок, X Corp подасть термоядерний позов проти Media Matters і ВСІХ, хто вступив у змову в цій шахрайській атаці на нашу компанію». У наступних твітах він додав: «Їхнє правління, їхні донори, їхня мережа темних грошей, всі вони…» і «відкриття і свідчення будуть славними для споглядання», передає CNBC.

Онлайн-курс "Маркетолог" від Laba.
Пройдіть повний шлях розробки маркетингових стратегій на практиці та з фідбеком від CEO бренд-маркетингової агенції.
Програма курсу і реєстрація

Минулого тижня організація Media Matters for America (MMFA) опублікувала звіт, в якому показано, що реклама мейнстримних брендів на X, колишньому Twitter, з’являється поряд з повідомленнями користувачів, які підтримують пронацистські та антисемітські погляди. Звіт з’явився після того, як Маск особисто опублікував серію твітів, які Білий дім назвав «огидною пропагандою антисемітської та расистської ненависті».

У відповідь рекламодавці, серед яких Apple, Comcast/NBC Universal, Disney, IBM
Lions Gate, Paramount Global і Warner Bros. Discovery вирішили призупинити свої рекламні витрати, принаймні тимчасово, у соцмережі, раніше відомій як Twitter.

Після того, як з’явилися новини про призупинення кампаній, Ілон Маск розрекламував платну, версію підписки X без реклами. Він написав: Premium+ не має реклами у вашій стрічці. Багато з найбільших рекламодавців є найбільшими гнобителями вашого права на свободу слова». Цікаво, чому ж такий борець брав із них гроші?

Disqus Comments Loading...