Рубрики НовиниСофт

MEGOGO та Vidzone заміняють рекламу в етерах телеканалів на таргетовані публікації для конкретних користувачів

Опубликовал
Вадим Карпусь

Медіасервіс MEGOGO в партнерстві з Vidzone вперше в Україні запустили функцію таргетованої реклами в етерах телеканалів. Отже, користувачі бачимуть не єдину для всіх рекламу, а персоналізовані саме для них оголошення.

Нове рішення Vidzone створене на основі технологічних розробок компанії Adtelligent. Воно дозволяє таргетувати рекламні повідомлення в етерах лінійних ТБ-каналів з такою ж ефективністю, як і рекламу на цифрових майданчиках, тобто формувати персональний рекламний блок для кожного користувача ОТТ-сервісу. До проєкту також долучився український телевізійний сервіс youtv.

Розміщений телеканалом рекламний або анонсний блок замінюється персоналізованою рекламою для кожного користувача, що бачить контент.

Онлайн-курс "Фінансовий аналіз" від Laba.
Опануйте звітність — від збору даних до обробки результатів, та інтерпретуйте дані ключових звітів CF, BS, P&L зрозумілою мовою.
Детальніше про курс

«Наш сервіс персоналізованої відео реклами на лінійному ТБ розроблений, щоб змінити спосіб охоплення рекламодавцями своєї аудиторії в сучасному онлайн середовищі. Окрім показу таргетованої реклами, ми дозволяємо реалізувати динамічну вставку рекламних зображень під час трансляцій, а також рекламу в окремих вікнах протягом етеру для кожного користувача OTT-сервісу. Аналізуючи поведінку та інтереси глядачів, рекламодавці отримують високорелевантну цільову аудиторію, підвищуючи залученість і забезпечуючи кращі результати», – коментує Юрій Горохов, співзасновник та технічний директор Adtelligent.

Наразі вставка персоналізованої відеореклами вже доступна на таких каналах: міжнародному History, українських 24-му, Еспресо, XSPORT+, NOW Series та каналах MEGOGO ГОНГ і MEGOGO LIVE. Надалі MEGOGO планує тестувати та розширювати список каналів з функціями персоналізованої реклами.

Disqus Comments Loading...