Новини Софт 05.06.2023 о 14:37

MEGOGO та Vidzone заміняють рекламу в етерах телеканалів на таргетовані публікації для конкретних користувачів

https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

Медіасервіс MEGOGO в партнерстві з Vidzone вперше в Україні запустили функцію таргетованої реклами в етерах телеканалів. Отже, користувачі бачимуть не єдину для всіх рекламу, а персоналізовані саме для них оголошення.

Нове рішення Vidzone створене на основі технологічних розробок компанії Adtelligent. Воно дозволяє таргетувати рекламні повідомлення в етерах лінійних ТБ-каналів з такою ж ефективністю, як і рекламу на цифрових майданчиках, тобто формувати персональний рекламний блок для кожного користувача ОТТ-сервісу. До проєкту також долучився український телевізійний сервіс youtv.

MEGOGO и Vidzone заменяют рекламу в эфире телеканалов на таргетированные публикации для конкретных пользователей

Розміщений телеканалом рекламний або анонсний блок замінюється персоналізованою рекламою для кожного користувача, що бачить контент.

«Наш сервіс персоналізованої відео реклами на лінійному ТБ розроблений, щоб змінити спосіб охоплення рекламодавцями своєї аудиторії в сучасному онлайн середовищі. Окрім показу таргетованої реклами, ми дозволяємо реалізувати динамічну вставку рекламних зображень під час трансляцій, а також рекламу в окремих вікнах протягом етеру для кожного користувача OTT-сервісу. Аналізуючи поведінку та інтереси глядачів, рекламодавці отримують високорелевантну цільову аудиторію, підвищуючи залученість і забезпечуючи кращі результати», – коментує Юрій Горохов, співзасновник та технічний директор Adtelligent.

MEGOGO и Vidzone заменяют рекламу в эфире телеканалов на таргетированные публикации для конкретных пользователей

Наразі вставка персоналізованої відеореклами вже доступна на таких каналах: міжнародному History, українських 24-му, Еспресо, XSPORT+, NOW Series та каналах MEGOGO ГОНГ і MEGOGO LIVE. Надалі MEGOGO планує тестувати та розширювати список каналів з функціями персоналізованої реклами.

Завантаження коментарів...

Нові тексти

Дописи
Як я став жертвою обману з боку інтернет-магазину Алло
https://secure.gravatar.com/avatar/b2ace547966b314a7167ad6ba313e89e?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/b2ace547966b314a7167ad6ba313e89e?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.png
Дописи
Занадто гарячий для гри? Питання теплового управління в ігрових ноутбуках
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/20210505_160740-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/20210505_160740-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/20210505_160740-150x150.jpg
Дописи
Старий японець проти Samsung: битва відеокамер (чи побиття) на прикладі Samsung S21 FE, Canon DC 21 та Samsung GT-i8262
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/ledifen-gordonfreeman-finale-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/ledifen-gordonfreeman-finale-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/ledifen-gordonfreeman-finale-150x150.jpg
Загрузити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: