Рубрики НовиниАвто

Mercedes і BMW представили нові платформи для електроавто — найбільший імпульс для конкуренції з Tesla та китайськими виробниками

Опублікував Юрій Орос

BMW і Mercedes зі своїми новими електромобільними платформами роблять найбільший крок для конкуренції з китайськими виробниками та американською Tesla.

Європейські виробники обрали автосалон IAA Mobility у Мюнхені, щоб представити свої концепти, передає CNBC. Вони повинні діяти швидко, щоб зайняти свої ніші в епоху автомобільної електричності.

Mercedes Concept CLA Class

Цей електромобіль побудовано на новій архітектурі, яка ляже в основу майбутніх акумуляторних автомобілів німецького автогіганта. Компанія заявила, що концепт-кар має запас ходу 750 кілометрів, а також можливість проїхати 400 кілометрів всього через 15 хвилин зарядки.

Генеральний директор Mercedes Ола Калленіус похвалив автомобіль, назвавши його «революційною розробкою» німецької компанії:

З такими показниками ефективності, запасу ходу, такою швидкою зарядкою, я не знаю жодного автомобіля в цьому класі, який міг би з цим зрівнятися.

BMW Vision Neue Klasse

Neue Klasse — це нова архітектура BMW для електромобілів. Виробництво перших автомобілів на цій платформі заплановано на 2025 рік.

Усього через два роки ці автомобілі вийдуть на дороги, і в цілому ми ведемо BMW до нової ери інновацій та екологічності.

— Олівер Зіпс, генеральний директор BMW.

BMW збирається подвоїти продажі електромобілів. До кінця 2023 року 15% світових продажів BMW складатимуть електромобілі на акумуляторах.

Спеціальні платформи для електромобілів Mercedes і BMW — це відхід від попередньої архітектури, коли вони адаптували моделі з двигуном внутрішнього згоряння або гібридні моделі та додавали до них батареї. Це найбільший імпульс компаній на шляху до нової платформи ери електромобілів.

Згідно зі словами аналітиків, анонси Mercedes і BMW є великими кроками, але вони все ще є наздоганяючими щодо Tesla. За даними Counterpoint Research, у другому кварталі Tesla займала 20% світового ринку електромобілів, а за нею 15% – BYD.

Конкуренція стала ще гострішою завдяки ціновій війні, яку розпалила Tesla. Американський автовиробник почав знижувати ціни в 2023 році, пообіцявши пожертвувати маржою в короткостроковій перспективі заради збільшення частки ринку.

Mercedes і BMW виступають у преміальному сегменті ринку, де конкурують такі автомобілі, як Model S і Model X від Tesla. Їхній німецький конкурент Volkswagen обрав іншу стратегію — випускати автомобілі з різноманітними цінами, захоплюючи різні сегменти ринку. Загалом планується одинадцять нових повністю електричних моделей до 2027 року.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.