Meta додала у доходах минулого кварталу завдяки Китаю — хоча її соцмережі там все ще заборонені

Опубликовал
Катерина Даньшина

У третьому кварталі продажі Meta зросли на 23% у порівнянні з попереднім роком, і велику роль у цьому зіграли саме китайські компанії, зазначає фінансовий директор Сюзан Лі.

«Онлайн-продажі та ігри отримали вигоду від витрат рекламодавців Китаю, охопивши клієнтів на інших ринках‎».

Китайські компанії витрачають великі кошти на рекламу у Facebook і Instagram, охоплюючи мільярди користувачів по всьому світу.

Найбільше зростання серед географічних регіонів, де присутня Meta, продемонструвала категорія «‎решта світу» — 36%, далі йде Європа — 35%, Азійсько-Тихоокеанський регіон — 19%, Північна Америка — 17%. До першої належить Південна Америка, і зокрема Бразилія, на яку часто орієнтувалися китайські рекламодавці.

Facebook разом із Google і Twitter заблоковані в Китаї через Золотий щит — систему фільтрації вмісту Інтернету в КНР.

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

Facebook і його додатки недоступні в країні з 2009 року, але Meta каже про «довгострокову тенденцію загального зростання» китайського ринку, хоча були деякі «періоди нестабільності». Лі сказала, що останні два роки були затьмарені вищими витратами на доставку внаслідок пандемії Covid, яка також призвела до жорстких правил карантину в Китаї.

Але враховуючи те, що цього року Китай став відкритішим, а проблеми зі світовим ланцюжком поставок зменшилися, місцеві компанії прагнуть розширити свій бізнес по всьому світу та використовують платформи Meta як основний інструмент.

«Витрати від китайських рекламодавців ще більше прискорилися для нас у третьому кварталі», — сказала Лі, додавши, що «нижчі витрати на доставку та пом’якшення правил щодо ігрової індустрії послужили тут попутним вітром».

Лі також згадала про непередбачуваність на Близькому Сході через війну Ізраїлю та ХАМАС, що змусило Meta розширити діапазон орієнтовних доходів.

«Ми спостерігали м’якішу рекламу на початку четвертого кварталу, що корелює з початком конфлікту, який відображено в нашому прогнозі доходів за четвертий квартал».

Після застережливих коментарів Лі акції Meta впали більш ніж на 3%.

Джерело: CNBC

Disqus Comments Loading...