Новини IT-бізнес 26.10.2023 о 16:25 comment views icon

Meta додала у доходах минулого кварталу завдяки Китаю — хоча її соцмережі там все ще заборонені

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

У третьому кварталі продажі Meta зросли на 23% у порівнянні з попереднім роком, і велику роль у цьому зіграли саме китайські компанії, зазначає фінансовий директор Сюзан Лі.

«Онлайн-продажі та ігри отримали вигоду від витрат рекламодавців Китаю, охопивши клієнтів на інших ринках‎».

Китайські компанії витрачають великі кошти на рекламу у Facebook і Instagram, охоплюючи мільярди користувачів по всьому світу.

Найбільше зростання серед географічних регіонів, де присутня Meta, продемонструвала категорія «‎решта світу» — 36%, далі йде Європа — 35%, Азійсько-Тихоокеанський регіон — 19%, Північна Америка — 17%. До першої належить Південна Америка, і зокрема Бразилія, на яку часто орієнтувалися китайські рекламодавці.

Facebook разом із Google і Twitter заблоковані в Китаї через Золотий щит — систему фільтрації вмісту Інтернету в КНР.

Facebook і його додатки недоступні в країні з 2009 року, але Meta каже про «довгострокову тенденцію загального зростання» китайського ринку, хоча були деякі «періоди нестабільності». Лі сказала, що останні два роки були затьмарені вищими витратами на доставку внаслідок пандемії Covid, яка також призвела до жорстких правил карантину в Китаї.

Але враховуючи те, що цього року Китай став відкритішим, а проблеми зі світовим ланцюжком поставок зменшилися, місцеві компанії прагнуть розширити свій бізнес по всьому світу та використовують платформи Meta як основний інструмент.

Курс Quality Assurance (QA) від Mate academy.
Курс QA — ідеальний для новачка. Від основ тестування до складних стратегій — опануйте всі технології, щоб жодна помилка не змогла вас оминути. Ми впевнені в якості нашого курсу, тому гарантуємо вам працевлаштування після його завершення.
Зареєструватись на курс

«Витрати від китайських рекламодавців ще більше прискорилися для нас у третьому кварталі», — сказала Лі, додавши, що «нижчі витрати на доставку та пом’якшення правил щодо ігрової індустрії послужили тут попутним вітром».

Лі також згадала про непередбачуваність на Близькому Сході через війну Ізраїлю та ХАМАС, що змусило Meta розширити діапазон орієнтовних доходів.

«Ми спостерігали м’якішу рекламу на початку четвертого кварталу, що корелює з початком конфлікту, який відображено в нашому прогнозі доходів за четвертий квартал».

Після застережливих коментарів Лі акції Meta впали більш ніж на 3%.

«‎Є гарні шанси». Цукерберг все ще сподівається, що Threads залучить 1 мільярд користувачів

Джерело: CNBC


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: