Рубрики НовиниІгри

Microsoft думала над тим, як «‎вибити» Sony з бізнесу та розглядала купівлю Sega і Bungie для посилення Xbox Game Pass

Опубликовал
Катерина Даньшина

Внутрішні електронні листи Microsoft, розглянуті у рамках справи Федеральної торгової комісії, демонструють ранні думки компанії щодо придбань для зростання клієнтської бази Xbox Game Pass.

Керівник Microsoft Xbox Game Studio Метт Буті заохочував фінансового директора Xbox Тіма Стюарта витратити $2-3 млрд на придбання ігрового контенту у 2020 році, щоб побороти Sony у бою за передплати. В електронному листі Буті згадував таких конкурентів, як Google, Amazon і Sony, зазнаючи, що лише остання зможе конкурувати з Xbox Game Pass:

«Google залишилося 3-4 роки до можливості запустити студію, а Amazon не показала можливості використовувати ігровий контент. Sony насправді єдиний гравець, який може конкурувати з Game Pass, і ми лідируємо протягом 2 років з 10 мільйонами підписників».

В Microsoft вже заявили, що лист старий, а сама компанія ніколи не дотримувалася подібної стратегії:

«Цьому електронному листу три з половиною роки, і він надійшов за 25 місяців до оголошення про наше придбання».

Електронний лист – це лише частина великого ланцюжка обговорень на тему Xbox Game Pass, решта тексту – відредагована. Але, схоже, Microsoft розглядала можливість змінити ідею дня та дати випуску власних ігор на Xbox Game Pass у 2019 році — те, що вкрай не задовольнило Буті:

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

«Якщо ми змінимо курс на день і дату, нам буде важко переконати людей, що такі речі, як Mixer або xCloud, теж мають великі шанси витримати ретельну перевірку», — сказав він.

З 2019 року, яким датуються листи, Microsoft придбала Bethesda за $7,5 млрд, а також намагається завершити угоду з поглинання Activision Blizzard $68,7 млрд.

Електронний лист за 2019 рік, надісланий Меттом Буті. Зображення: Microsoft

Відповідно до листів, Microsoft також серйозно розглядала можливість придбання Sega та Bungie, а керівник Xbox Філ Спенсер намагався отримати схвалення на угоду від генерального директора корпорації Сатья Наделли, щоб звернутися до Sega Sammy з приводу потенційної купівлі її ігрових студій.

«Глобальна привабливість інтелектуальної власності Sega допоможе поширити Xbox Game Pass на нові аудиторії у всьому світі, особливо в Азії, де локалізований контент має вирішальне значення для успіху», — писав Спенсер.

У внутрішньому документі Microsoft про можливості злиття від квітня 2021 року Sega, Bungie, Zynga та IO Interactive все ще розглядалися як ключові цілі. У тексті зазначалося, що придбання Bungie (студії, яка нині належить Sony) «включатиме захист цінної інтелектуальної власності, Destiny (та її спільноти) та інтеграцію її інфраструктури розробки та живих операцій у Xbox Game Studio».

Microsoft мала списки ключових компаній для придбання. Зображення: Microsoft

У переліку також зазначались розробники мобільних ігор Thunderful, Supergiant Games, Niantic, Playrix і Zynga. Microsoft вела переговори про придбання Zynga, перш ніж зрештою звернула увагу на Activision Blizzard для своїх мобільних амбіцій (Zynga була врешті-решт придбана Take-Two).

Джерело: The Verge 1, 2

Disqus Comments Loading...