Microsoft «вчить» чатбот Bing показувати рекламу — спонсоровані посилання помітили в деяких відповідях

Опубликовал
Катерина Даньшина

Цілком очікувано оновлений пошуковик Bing почне показувати рекламу у відповідях на запити користувачів.

Нині Microsoft «експериментує» з показом реклами у власному чатботі зі штучним інтелектом, і незабаром спонсорованих посилань у відповідях побільшає.

«Так, реклама відображатиметься в новому Bing, зокрема в чаті (як і в традиційних результатах пошуку). Оскільки чатбот знаходиться на стадії попереднього перегляду, можуть бути деякі відмінності в тому, як він зараз відображається. Ми все ще вивчаємо нові можливості для реклами та з часом поділимося новими», — сказала Кейтлін Рулстон, директор із комунікацій Microsoft, у заяві The Verge.

Поки що рекламні оголошення з’являються у формі не надто помітних посилань у відповіді, а також у розділі «Докладніше». У майбутньому Microsoft може запустити досвід, у якому наведення курсора на посилання від рекламодавця відображатиме ще кілька таких посилань для того, щоб залучити більше трафіку. Компанія також розглядає ідею додати рекламні підписи компаній в інтерфейсі чату, поряд з відповідями.

Курс English For Tech: Speaking&Listening від Enlgish4IT.
Після курсу ви зможете найкраще презентувати свої досягнення, обговорювати проекти та вирішувати повсякденні завдання англійською мовою. Отримайте знижку 10% за промокодом TCENG.
Дізнатись про курс

Той факт, що Microsoft запустить рекламу в оновлений пошуковик не надто дивує. Питання було не в тому, чи зробить це компанія, а в тому — коли це станеться? У своєму блозі корпоративний віцепрезидент Microsoft із пошуку та пристроїв Юсуф Мехді написав, що чатбот має понад 100 мільйонів активних користувачів щодня — третина з них новачки для Bing, а це нові можливості для рекламодавців.

Повідомляється, що запуск партнерських оголошень Microsoft обговорювала з рекламними агенціями ще в лютому. Ось один з прикладів реклами у відповіді чатбота на запит про автомобіль:

Раніше Microsoft  відмовилась від списку очікування та відкрила вільний доступ до чатбота Bing, який таємно працював на базі нової мовної моделі OpenAI GPT-4 ще до її офіційного запуску. Нині чатботу можна задати до 15 питань за сеанс і до 150 на день, деякі користувачі за допомогою Bing можуть генерувати зображення.

Компанія додала оновлений пошуковик й на бічну панель у власному браузері Edge, також очікується, що ШІ-функції ChatGPT будуть доступні в програмах Office, Teams, Word і Outlook.

Disqus Comments Loading...