Вартість Google перевищила $2 трлн — компанія оголосила про першу за 25 років виплату дивідендів

Опубликовал
Катерина Даньшина

Востаннє ринкова капіталізація материнської компанії Google Alphabet ненадовго наближалась до цієї віхи у 2021 році.

Минулий рік Google витратила на боротьбу з двома найбільшими для неї загрозами за 25 років існування — генеративним ШІ та посиленим регулюванням. Компанії довелось пристосовувати свої продукти та команди до нових викликів: пошукова система змінилась, підрозділи об’єднались і зрештою вийшла власна велика мовна модель Google Gemini після початкової невдачі з чатботом Bard.

Вартість Google з 2014-го по березень 2024 року. У 2021 році відбулося найбільше зростання ринкової капіталізації для компанії — на 61,8% до $1,92 трлн (до сьогодні — найвищого показника за всю історію компанії).

Учора Google оголосила про перші в її історії виплати дивідендів та викуп акцій на суму $70 млрд. Як зазначає The Verge, інвестори ці заяви оцінили, тож зрештою ринкова капіталізація материнської компанії Google Alphabet перевищила позначку у $2 трлн — і поки утримує цей показник.

Акції материнської компанії Google Alphabet цього року зросли більш ніж на 23%, а за останні 12 місяців – на понад 59%.

Наразі Google — четверта за вартістю публічна компанія у світі, яка поступається лише Nvidia ($2,2 трлн), Apple ($2,6 трлн) і Microsoft ($3,0 трлн). Amazon коштує $1,8 трлн, а Meta — $1,1 трлн.

На відміну від Meta, ціна акцій якої впала на 10% після того, як Марк Цукерберг заявив, що знадобляться роки, аби заробити гроші на генеративному ШІ — Google каже, що вже знаходить шляхи для його продажу, зокрема для рекламодавців.

Курс QA Manual (Тестування ПЗ мануальне) від Powercode academy.
Навчіться знаходити помилки та контролювати якість сайтів та додатків.
Записатися на курс

Google отримала $23,7 млрд прибутку при загалом $80,5 млрд доходу, згідно з фінансовим звітом за перший квартал 2024 року. Дохід від пошуку та реклами зріс на 14% у порівнянні з роком тому, а від реклами на YouTube — на 21%; «підписки, платформи та пристрої» зросли на 18% — головним чином завдяки преміумпідпискам на YouTube.

Disqus Comments Loading...