Вартість Google перевищила $2 трлн — компанія оголосила про першу за 25 років виплату дивідендів

Опубликовал
Катерина Даньшина

Востаннє ринкова капіталізація материнської компанії Google Alphabet ненадовго наближалась до цієї віхи у 2021 році.

Минулий рік Google витратила на боротьбу з двома найбільшими для неї загрозами за 25 років існування — генеративним ШІ та посиленим регулюванням. Компанії довелось пристосовувати свої продукти та команди до нових викликів: пошукова система змінилась, підрозділи об’єднались і зрештою вийшла власна велика мовна модель Google Gemini після початкової невдачі з чатботом Bard.

Вартість Google з 2014-го по березень 2024 року. У 2021 році відбулося найбільше зростання ринкової капіталізації для компанії — на 61,8% до $1,92 трлн (до сьогодні — найвищого показника за всю історію компанії).

Учора Google оголосила про перші в її історії виплати дивідендів та викуп акцій на суму $70 млрд. Як зазначає The Verge, інвестори ці заяви оцінили, тож зрештою ринкова капіталізація материнської компанії Google Alphabet перевищила позначку у $2 трлн — і поки утримує цей показник.

Акції материнської компанії Google Alphabet цього року зросли більш ніж на 23%, а за останні 12 місяців – на понад 59%.

Наразі Google — четверта за вартістю публічна компанія у світі, яка поступається лише Nvidia ($2,2 трлн), Apple ($2,6 трлн) і Microsoft ($3,0 трлн). Amazon коштує $1,8 трлн, а Meta — $1,1 трлн.

На відміну від Meta, ціна акцій якої впала на 10% після того, як Марк Цукерберг заявив, що знадобляться роки, аби заробити гроші на генеративному ШІ — Google каже, що вже знаходить шляхи для його продажу, зокрема для рекламодавців.

Онлайн-курс "HR-директор" від Laba.
Покращіть HR-функцію в компанії та опануйте навички формування HR-стратегії.Опануйте метрики та інструменти HR-управління, аби перейти на посаду HRD.
Детальніше про курс

Google отримала $23,7 млрд прибутку при загалом $80,5 млрд доходу, згідно з фінансовим звітом за перший квартал 2024 року. Дохід від пошуку та реклами зріс на 14% у порівнянні з роком тому, а від реклами на YouTube — на 21%; «підписки, платформи та пристрої» зросли на 18% — головним чином завдяки преміумпідпискам на YouTube.

Disqus Comments Loading...