Бали на картку можна заробити під час купівлі ігор або оформлення передплати на Netflix тощо.
У вересні Microsoft запустить Xbox Mastercard – безплатну річну платіжну картку, випущену компанією Barclays. Покупки, здійснені за її допомогою, генеруватимуть бали, які можна використати в іграх та додатках Xbox.
Поки карта Xbox Mastercard доступна виключно для тестувальників Xbox у США.
«За допомогою кредитної картки Xbox Mastercard гравці можуть заробляти карткові бали за щоденні покупки, щоб обмінювати їх на ігри та доповнення на xbox.com», — пояснює Дейв МакКарті, CVP служби гравців Xbox. «Картка Xbox Mastercard буде доступна ексклюзивно для інсайдерів Xbox у 50 штатах, починаючи з 21 вересня, а для всіх гравців Xbox у 50 штатах – у 2024 році».
Кожен витрачений долар генерує бал – 1500 балів, до прикладу, буде достатньо, щоб отримати подарункову картку на $15, яку можна обміняти в онлайн-магазині Microsoft Xbox.
Власники карток Xbox Mastercard зароблятимуть по 5 балів за кожний $1, витрачений на продукти в онлайн-магазині Microsoft Store, три бали за кожен $1, витрачений на потокові сервіси, такі як Netflix і Disney Plus, і три бали за кожен $1, витрачений на служби доставки Grubhub і DoorDash.
Річна процентна ставка коливається від 20,99% до 31,99%, в залежності від кредиту.
Власники карток отримають бонус у вигляді 5000 балів (еквівалент $50) одразу після першої покупки, а також 3 місяці передплати Xbox Game Pass Ultimate для нових учасників Game Pass (їх можна подарувати друзям або родині, якщо ви вже є учасником Game Pass).
Для картки розроблено п’ять дизайнів, є й можливість налаштування за допомогою тегу гравця.
У 2005 році Microsoft вже запускала для передплатників Xbox Live безплатну картку лояльності Xbox Live Diamond, яка надавала знижки в роздрібних продавцях-учасниках. Sony також пропонує власну кредитку PlayStation із системою балів, яку можна обміняти на ігри, фільми, електроніку тощо.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.