Рубрики НовиниСофт

Microsoft збільшила кількість реклами в мобільному застосунку Outlook для iOS та Android

Опубликовал
Вадим Карпусь

В останні місяці корпорація Microsoft почала розміщувати більше реклами у застосунку Outlook Mobile для iOS та Android.

Мобільний застосунок Outlook надає користувачам два варіанти організації своїх поштових скриньок: єдину поштову скриньку з усім вмістом або поштову скриньку з вкладками, розділену на дві категорії — Focused з важливою поштою та Other з усіма іншими листами. Раніше Microsoft розміщувала рекламу лише на вкладці Other для користувачів безплатної версії сервісу. Але тепер компанія додає рекламу і в режим єдиної поштової скриньки. Ця зміна впроваджувалась протягом останніх кількох місяців.

Який би режим поштової скриньки не вибрали користувачі, реклама з’являтиметься або у верхній частині вкладки Other, або у верхній частині звичайної поштової скриньки.

Оголошення з’являються у верхній частині теки «Вхідні» і виглядають як справжні електронні листи, подібно до того, як Microsoft та Google показують рекламу у вебверсіях Outlook та Gmail. Користувач може провести пальцем на екрані, щоб видалити рекламу, але незабаром вона знову з’явиться. При відкритті рекламний контент показуватиметься у браузері застосунку.

Курс Job Interview Crash Course від Enlgish4IT.
Отримайте 6 шаблонів відповідей на співбесіді, які ви зможете використовувати для структурування своїх відповідей. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Приєднатися

Тепер єдиний спосіб уникнути реклами в Outlook Mobile – це оплатити підписку на Microsoft 365. Користувачі застосунку вже висловили своє невдоволення збільшенням кількості реклами, залишивши коментарі у Twitter, Reddit та App Store.

Джерело: The Verge

Disqus Comments Loading...