Новини Софт 23.08.2022 о 09:40 comment views icon

Microsoft збільшила кількість реклами в мобільному застосунку Outlook для iOS та Android

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новин

В останні місяці корпорація Microsoft почала розміщувати більше реклами у застосунку Outlook Mobile для iOS та Android.

Мобільний застосунок Outlook надає користувачам два варіанти організації своїх поштових скриньок: єдину поштову скриньку з усім вмістом або поштову скриньку з вкладками, розділену на дві категорії — Focused з важливою поштою та Other з усіма іншими листами. Раніше Microsoft розміщувала рекламу лише на вкладці Other для користувачів безплатної версії сервісу. Але тепер компанія додає рекламу і в режим єдиної поштової скриньки. Ця зміна впроваджувалась протягом останніх кількох місяців.

Який би режим поштової скриньки не вибрали користувачі, реклама з’являтиметься або у верхній частині вкладки Other, або у верхній частині звичайної поштової скриньки.

Microsoft увеличила количество рекламы в мобильном приложении Outlook для iOS и Android

Оголошення з’являються у верхній частині теки «Вхідні» і виглядають як справжні електронні листи, подібно до того, як Microsoft та Google показують рекламу у вебверсіях Outlook та Gmail. Користувач може провести пальцем на екрані, щоб видалити рекламу, але незабаром вона знову з’явиться. При відкритті рекламний контент показуватиметься у браузері застосунку.

Тепер єдиний спосіб уникнути реклами в Outlook Mobile – це оплатити підписку на Microsoft 365. Користувачі застосунку вже висловили своє невдоволення збільшенням кількості реклами, залишивши коментарі у Twitter, Reddit та App Store.

Джерело: The Verge

Завантаження коментарів...

Нові дописи

Дописи
Як ефективно керувати витратами на хмарну інфраструктуру
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg

Андрій Михайленко

Colobridge GmbH, Chief Operating Officer

Дописи
«Кіновсесвіт Marvel» йде на дно… Це кінцева зупинка?!»
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg

Odysseus

Міфічний персонаж

Дописи
ОРРО AED Україна презентує навушники Enco Air3i: Нова версія неперевершеного звуку
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/OPPO_150_150_uwp_avatar_thumb.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/OPPO_150_150_uwp_avatar_thumb.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/OPPO_150_150_uwp_avatar_thumb.png

OPPO Ukraine

OPPO — світовий бренд смартпристроїв, який прагне до синергії естетики та інновацій.

Загрузити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: