Обкладинка альбому «WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?»
Це четвертий альбом жінки-артиста за кількістю трансляцій на платформі та одинадцятий загалом.
Згідно з даними Pop Crave, альбом Біллі Айліш «WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?» нині досяг 10 млрд відтворень на аудіостримінгу Spotify.
«WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?» – це перший студійний альбом співачки, випущений у 2019 році. З того часу він очолював хіт-паради, тричі став платиновим та приніс їй три нагороди MTV Video Music Awards і п’ять «Ґреммі» з чотирма найкращими категоріями у тому числі: «Альбом року», «Запис року», «Пісня року» та «Найкращий новий виконавець».
Айліш стала лише другою виконавицею, яка виграла ці чотири нагороди за один рік, і встановила новий рекорд як наймолодша артистка в історії, яка претендувала на головний приз за альбом (їй на той час було 18).
Минулого тижня один із найвідоміших синглів альбому «bad guy» отримав «діамантовий сертифікат» від Асоціації звукозаписної індустрії Америки за 10 млн продажів – співачка стала першою жінкою-артистом, яка народилася у поточному столітті й має таку відзнаку. Загалом лише 116 інших пісень в історії досягли діамантової сертифікації в США.
Відеокліп «bad guy» нині має 1,2 млрд переглядів на YouTube.
Пісня Біллі Айліш «What Was I Made For?» також стала четвертим синглом альбому Barbie: The Album, створеного до фільму Warner Bros. «Барбі».