Новини Софт 07.08.2023 о 17:21 comment views icon

Музичний альбом Біллі Айліш досяг 10 млрд трансляцій на Spotify

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

Це четвертий альбом жінки-артиста за кількістю трансляцій на платформі та одинадцятий загалом.

Згідно з даними Pop Crave, альбом Біллі Айліш «WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?‎» нині досяг 10 млрд відтворень на аудіостримінгу Spotify.

Музичний альбом Біллі Айліш досяг 10 млрд трансляцій на Spotify
Обкладинка альбому «WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?‎»

«WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?‎» – це перший студійний альбом співачки, випущений у 2019 році. З того часу він очолював хіт-паради, тричі став платиновим та приніс їй три нагороди MTV Video Music Awards і п’ять «Ґреммі» з чотирма найкращими категоріями у тому числі: «Альбом року», «Запис року», «Пісня року» та «Найкращий новий виконавець».

Музичний альбом Біллі Айліш досяг 10 млрд трансляцій на Spotify
Джерело: kworb

Айліш стала лише другою виконавицею, яка виграла ці чотири нагороди за один рік, і встановила новий рекорд як наймолодша артистка в історії, яка претендувала на головний приз за альбом (їй на той час було 18).

Минулого тижня один із найвідоміших синглів альбому «‎bad guy» отримав «‎діамантовий сертифікат» від Асоціації звукозаписної індустрії Америки за 10 млн продажів – співачка стала першою жінкою-артистом, яка народилася у поточному столітті й має таку відзнаку. Загалом лише 116 інших пісень в історії досягли діамантової сертифікації в США.

Відеокліп «‎bad guy» нині має 1,2 млрд переглядів на YouTube.

Воркшоп "PR + AI: Рисерч, Креатив, Контент" від Skvot.
Навчіться адаптувати потенціал АІ під задачі піарника. Корисні тулзи, яким можна делегувати рутину, генерувати свіжі ідеї для контенту і піар-стратегій.
Дізнатись більше

Пісня Біллі Айліш «What Was I Made For?» також стала четвертим синглом альбому Barbie: The Album, створеного до фільму Warner Bros. «‎Барбі».

The Weeknd — найпопулярніший артист світу за версією Книги рекордів Гіннеса та виконавець із найбільшою кількістю слухачів на місяць у Spotify


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: