Марк Цукерберг під час презентації нових розумних окулярів Meta Ray-Ban
Цього тижня Meta представила Ray-Ban Meta 2 та Ray-Ban Display, однак сама презентація мала суттєві технічні проблеми: початково Марк Цукерберг не зміг відповісти на дзвінок у WhatsApp через новий нейронний браслет, а згодом ШІ не зміг надати запрошеному кухарю-інфлюенсеру для демонстрації необхідні підказки.
Сам Цукерберг поскаржився на проблеми з Wi-Fi, які досить часто можуть виникати на великих презентаціях. Але проблема, як виявилось, була з ним взагалі не пов’язана. Зі слів головного технічного директора Meta Ендрю Босворта, організатори самі собі “влаштували DDoS-атаку”, випадково активувавши ШІ в кожних Meta Ray-Ban у будівлі.
“Коли кухар сказав: “Гей, Meta, запускай Live AI”. Він фактично запустив ШІ в кожному з Meta Ray-Ban у будівлі”, — пояснює Босворт. “Ми спрямували трафік Live AI на наш дев-сервер, щоб ізолювати його, але зробили це для всіх у будівлі на тих точках доступу. По суті, ми самі собі влаштували DDoS-атаку”.
Стосовно відеодзвінка Босворт каже про “раніше небачену помилку”, яка виникла через те, що окуляри Ray-Ban Display раптово переходили в режим сну в момент, коли пристрій отримував сповіщення про дзвінок. На цей час баг виправлено, але демонстрація вже принесла компанії негативну рекламу.
З іншого боку, Meta можна відзначити хоча б за те, що вона пропонує чесну демонстрацію продукту у реальному часі, на відміну від досвіду з попередньо записаними відео, які пропонують Apple та Google (при чому в останньому випадку навіть в записі ШІ демонстрував помилки).
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.