Рубрики НовиниАвто

Найпотужніший Porsche 911 Turbo S вже в Україні: 711 к.с. та ціна під 15 млн грн

Опублікував Вадим Карпусь

Porsche показала найпотужніший автомобіль у серії 911 — Turbo S. Його силова установка видає 523 кВт (711 к.с.), а нова гібридна система T-Hybrid має два електротурбокомпресори. Автомобіль доступний у двох кузовах — купе й кабріолет. Оновлення отримали двигун, аеродинаміка, підвіска та дизайн.

Силова установка T-Hybrid

Porsche 911 Turbo S має новий 3,6-літровий опозитний двигун із системою T-Hybrid. Потужність становить 523 кВт (711 к.с.), а максимальний крутний момент — 800 Нм у діапазоні від 2300 до 6000 об/хв. Потужність зберігається на рівні 711 к.с. між 6500 і 7000 об/хв. Це на 61 к.с. більше, ніж у попередньої версії.

Система має два електротурбокомпресори, створені спеціально для Turbo S. Вони забезпечують швидший відгук і більшу віддачу, ніж раніше. Акумулятор місткістю 1,9 кВт·год — такий самий, як у 911 Carrera GTS.

Porsche 911 Turbo S / Porsche

Коробка передач — 8-ступенева PDK з вбудованим електродвигуном. Вона працює разом із системою повного приводу Porsche Traction Management. Завдяки цьому розгін до 100 км/год займає 2,5 секунди, а до 200 км/год — 8,4 секунди. Максимальна швидкість становить 322 км/год.

Спортивна вихлопна система з титановими накладками робить звук двигуна більш хрипким і виразним. Вона ще й легша — економія 6,8 кг.

Porsche 911 Turbo S / Porsche

Попри додаткові елементи гібридної системи, Turbo S важчий за попередника лише на 85 кг. Однак це не вплинуло негативно на динаміку. На Нюрбургрингу автомобіль показав час 7:03,92 хвилини — це на 14 секунд швидше за попередню модель.

Гальма, шини та підвіска

Turbo S отримав шини нового покоління. Вони краще тримають дорогу на сухому асфальті й не втрачають ефективності на мокрому. Задні колеса стали ширшими: 325/30 ZR 21 проти 255/35 ZR 20 спереду.

Гальмівна система Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) тепер має нові колодки й збільшені диски. Ззаду їхній діаметр виріс із 390 мм до 410 мм, спереду — 420 мм. Це найбільша керамічна система гальм, яку Porsche ставила на дводверні авто.

У Turbo S тепер стандартно використовується система Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC). Вона зменшує крени на поворотах і допомагає краще тримати баланс машини. Це робить автомобіль більш стабільним і зручним у керуванні. Є також система підйому передньої осі — вона працює швидше, ніж у попередника.

Аеродинаміка та дизайн

Передня частина машини отримала вертикальні заслінки для повітря й регульований дифузор. Ззаду встановлене висувне антикрило зі змінним кутом нахилу. Разом ці елементи знижують опір і покращують охолодження. У результаті коефіцієнт опору зменшився на 10%. У дощ заслінки закриваються, щоб вода не потрапляла на гальма.

Porsche 911 Turbo S / Porsche

Новий Porsche 911 Turbo S має ширший кузов, ніж Carrera, і нові вентиляційні отвори на задньому бампері. Багато деталей виконані у фірмовому кольорі Turbonite — від логотипів до коліс із центральним замком.

В інтер’єрі цей колір також використовується в оздобленні. Є нові карбонові вставки й стеля з перфорованої мікрофібри. Стандартна комплектація включає світлодіодні фари HD Matrix, пакет Sport Chrono, спортивні сидіння Adaptive Plus із регулюванням у 18 напрямках і написом “Turbo S” на підголівниках.

Через програму Porsche Exclusive Manufaktur можна замовити понад 100 кольорів кузова, карбонові колеса, дах і навіть легкі карбонові двірники, які на 50 % легші за стандартні. Інтер’єр теж можна персоналізувати — від кольору прострочок до унікального тиснення на шкірі.

Porsche 911 Turbo S / Porsche

Ціна

В Україні новий Porsche 911 Turbo S уже можна замовити в офіційних дилерських центрах за ціною від 14 985 000 грн.

Опублікував Вадим Карпусь

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.