Рубрики НовиниКіно

Netflix потроїв кількість передплатників рекламного тарифу за півроку та дав їм «перерву від реклами»

Опубликовал
Юрій Орос

 

На честь першого року з моменту запуску тарифного плану з рекламою Netflix повідомив про значні успіхи цієї ініціативи. Зокрема тепер Netflix з рекламою дивляться щомісяця понад 15 млн передплатників. В травні цього року стримінговий гігант повідомляв про 5 млн активних користувачів ad-supported plan, тож майже за півроку їхня кількість збільшилася втричі.

Netflix прагне «сформувати майбутнє реклами та допомогти маркетологам скористатися дивовижним фандомом». За 12 місяців сервіс «надав додаткові продукти та функції», серед яких:

Почавши з 15- та 30-секундних оголошень, ми тепер можемо запускати 10-, 20- та 60-секундні оголошення по всьому світу.

Онлайн курс UI/UX Design Pro від Hillel IT School.
Навчіться проєктувати інтерфейси з урахуванням поведінки користувачів, розв'язувати їх проблеми через Customer Journey Mapping, створювати дизайн-системи і проводити дослідження юзабіліті, включаючи проєктування мобільних додатків для Android та iOS і розробку UX/UI на основі даних!
Дізнатися більше

Потоковий сервіс пропонує чотири тарифи. Стандартний із рекламою дає HD-якість зображення для двох екранів за $6.99, щоб отримати те саме без реклами треба оплачувати $15.49. Є ще базовий (без HD, 1 екран) за $11.99 та преміальний для 4 екранів із 4К-роздільною здатністю за $22.99. 

У 1 кварталі 2024 року Netflix почне скорочувати кількість реклами для тих, хто дивиться серіали підряд і показувати епізод без реклами після трьох серій поспіль. Про це кілька тижнів тому під час виступу повідомив віцепрезидент Netflix з глобальних продажів реклами Пітер Нейлор, проте тоді він говорив, що натомість користувачам покажуть перед шоу рекламний ролик на 30-60 секунд від бренду, «завдяки якому став можливий перегляд без реклами». Зараз для рекламодавців це називається формат binge ad (wt).

Підтвердилися два інших формати реклами на сервісі — спонсорство, коли можна, наприклад стати благодійником виходу сезону серіалу. Першим цю можливість випробує бренд Frito Lay’s Smartfood, який проспонсорував сезон серіалу «Кохання наосліп», також будуть спонсори в майбутніх сезонах серіалу «Корона» та реаліті-шоу за мотивами «Гри в Кальмара».

Третій додатковий спосіб заробітку — спонсорство подій у прямому ефірі. Таке широко розповсюджено на каналах, які транслюють спортивні події, а тут почнуть із турніру з гольфу The Netflix Cup. Його представлятимуть T-Mobile та Nespresso.

 

Disqus Comments Loading...