Новини Кіно 02.11.2023 о 10:29 comment views icon

Netflix потроїв кількість передплатників рекламного тарифу за півроку та дав їм «перерву від реклами»

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

 

На честь першого року з моменту запуску тарифного плану з рекламою Netflix повідомив про значні успіхи цієї ініціативи. Зокрема тепер Netflix з рекламою дивляться щомісяця понад 15 млн передплатників. В травні цього року стримінговий гігант повідомляв про 5 млн активних користувачів ad-supported plan, тож майже за півроку їхня кількість збільшилася втричі.

Netflix прагне «сформувати майбутнє реклами та допомогти маркетологам скористатися дивовижним фандомом». За 12 місяців сервіс «надав додаткові продукти та функції», серед яких:

Почавши з 15- та 30-секундних оголошень, ми тепер можемо запускати 10-, 20- та 60-секундні оголошення по всьому світу.

Потоковий сервіс пропонує чотири тарифи. Стандартний із рекламою дає HD-якість зображення для двох екранів за $6.99, щоб отримати те саме без реклами треба оплачувати $15.49. Є ще базовий (без HD, 1 екран) за $11.99 та преміальний для 4 екранів із 4К-роздільною здатністю за $22.99.  Netflix потроїв кількість передплатників рекламного тарифу за півроку та дав їм «перерву від реклами»

У 1 кварталі 2024 року Netflix почне скорочувати кількість реклами для тих, хто дивиться серіали підряд і показувати епізод без реклами після трьох серій поспіль. Про це кілька тижнів тому під час виступу повідомив віцепрезидент Netflix з глобальних продажів реклами Пітер Нейлор, проте тоді він говорив, що натомість користувачам покажуть перед шоу рекламний ролик на 30-60 секунд від бренду, «завдяки якому став можливий перегляд без реклами». Зараз для рекламодавців це називається формат binge ad (wt).

Онлайн-курс "Продуктова аналітика" від Laba.
Станьте універсальним аналітиком, опанувавши 20+ інструментів для роботи з будь-яким продуктом.
Дізнатись більше про курс

Netflix випробує нові формати реклами, включно з титульним спонсорством

Підтвердилися два інших формати реклами на сервісі — спонсорство, коли можна, наприклад стати благодійником виходу сезону серіалу. Першим цю можливість випробує бренд Frito Lay’s Smartfood, який проспонсорував сезон серіалу «Кохання наосліп», також будуть спонсори в майбутніх сезонах серіалу «Корона» та реаліті-шоу за мотивами «Гри в Кальмара».

Netflix потроїв кількість передплатників рекламного тарифу за півроку та дав їм «перерву від реклами»

Третій додатковий спосіб заробітку — спонсорство подій у прямому ефірі. Таке широко розповсюджено на каналах, які транслюють спортивні події, а тут почнуть із турніру з гольфу The Netflix Cup. Його представлятимуть T-Mobile та Nespresso.

Онлайн-курс "Продуктова аналітика" від Laba.
Станьте універсальним аналітиком, опанувавши 20+ інструментів для роботи з будь-яким продуктом.
Дізнатись більше про курс

Netflix підняв вартість передплати на тлі найбільшого за три роки приросту передплатників (завдяки платному обміну паролями)

 


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: