Netflix випробує нові формати реклами, включно з титульним спонсорством

Опубликовал
Юрій Орос

Netflix робить кроки для покращення монетизації, випробовуючи нові формати реклами та даючи маркетологами 3 свіжих інструменти.

Про це під час виступу на Advertising Week New York оголосив віцепрезидент Netflix з глобальних продажів реклами Пітер Нейлор, передає The Hollywood Reporter. Одною з головних ставок є титульне спонсорство, першим формат випробує бренд Smartfood від Frito Lay, який буде головним спонсором майбутнього сезону Love Is Blind.

Віцепрезидент Netflix з глобальних продажів реклами Пітер Нейлор

Згідно зі словами Нейлора, брендам цікаво асоціюватися з конкретним шоу, які культурно та контекстно відповідають їхнім цінностям. Перевагою такого підходу для рекламодавця є те, що їх бачитимуть не лише користувачі найдешевшої підписки Netflix без реклами, а всі користувачі медіасервісу.

Інший формат поки проходить під назвою «Випивка» (Binge). Користувачам, які подивилися кілька епізодів поспіль дадуть подивитися ще одну серію без реклами. Так прозвучало, але натомість їм покажуть перед шоу рекламний ролик на 30-60 секунд від бренду, «завдяки якому став можливий перегляд без реклами». Це дещо схоже на те, як канали YouTube замінили слово реклама на «інтеграція».

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

Третій спосіб заробітку — спонсорство подій у прямому ефірі. Починаючи з турніру з гольфу The Netflix Cup. Вже підписали договір T-Mobile та Nespresso. За їхніми словами — це дасть значно більше згадок про бренд, аніж 15-30-секундні ролики в рекламному блоці.

 

Disqus Comments Loading...