Новини IT-бізнес 18.10.2023 о 11:06 comment views icon

Netflix випробує нові формати реклами, включно з титульним спонсорством

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Netflix

Netflix робить кроки для покращення монетизації, випробовуючи нові формати реклами та даючи маркетологами 3 свіжих інструменти.

Про це під час виступу на Advertising Week New York оголосив віцепрезидент Netflix з глобальних продажів реклами Пітер Нейлор, передає The Hollywood Reporter. Одною з головних ставок є титульне спонсорство, першим формат випробує бренд Smartfood від Frito Lay, який буде головним спонсором майбутнього сезону Love Is Blind.

Віце-президент Netflix з глобальних продажів реклами Пітер Нейлор
Віцепрезидент Netflix з глобальних продажів реклами Пітер Нейлор

Згідно зі словами Нейлора, брендам цікаво асоціюватися з конкретним шоу, які культурно та контекстно відповідають їхнім цінностям. Перевагою такого підходу для рекламодавця є те, що їх бачитимуть не лише користувачі найдешевшої підписки Netflix без реклами, а всі користувачі медіасервісу.

Інший формат поки проходить під назвою «Випивка» (Binge). Користувачам, які подивилися кілька епізодів поспіль дадуть подивитися ще одну серію без реклами. Так прозвучало, але натомість їм покажуть перед шоу рекламний ролик на 30-60 секунд від бренду, «завдяки якому став можливий перегляд без реклами». Це дещо схоже на те, як канали YouTube замінили слово реклама на «інтеграція».

Третій спосіб заробітку — спонсорство подій у прямому ефірі. Починаючи з турніру з гольфу The Netflix Cup. Вже підписали договір T-Mobile та Nespresso. За їхніми словами — це дасть значно більше згадок про бренд, аніж 15-30-секундні ролики в рекламному блоці.

Netflix робитиме ставку на ігри за мотивами хітових шоу і домовляється з Rockstar про гру із серії GTA

Онлайн курс UI/UX Design Pro від Ithillel.
Навчіться проєктувати інтерфейси з урахуванням поведінки користувачів, розв'язувати їх проблеми через Customer Journey Mapping, створювати дизайн-системи і проводити дослідження юзабіліті, включаючи проєктування мобільних додатків для Android та iOS і розробку UX/UI на основі даних!
Дізнатися більше

 


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: