456 учасників змагатимуться за приз у розмірі $4,56 млн, повторюючи у реальності випробування з оригінального серіалу.
Netflix випустив трейлер майбутнього реаліті-серіалу «Гра в кальмара. Виклик»/Squid Game: The Challenge, який стартує на стримінгу вже у листопаді й покаже шлях 456 учасників до головного призу у $4,56 млн.
Шоу дублює локації з південнокорейського серіалу, а також деякі ігри (без жорсткого насилля). У трейлері можна побачити моторошну ляльку з випробування «червоне-зелене світло», гру з печивом чи то стрибками на скляному мосту. Учасники так само вдягнуті у зелені костюми з номерами, але у шоу їх, ясна річ, не вбиватимуть — натомість на костюмах «вибухатимуть» пакети зі штучної крові для реалістичності.
Водночас на початку року реаліті Netflix вже потрапило в новини, коли кільком учасникам під час знімань знадобилась медична допомога.
«Це було схоже на зону бойових дій. Люди йшли зі сльозами», — сказав The Sun один з гравців.
Реаліті-шоу, яке складатиметься із 10 епізодів, дебютує на Netflix вже 22 листопада.
У квітні Netflix повідомив, що витратить $2,5 млрд на виробництво корейських серіалів та фільмів протягом наступних 4-х років. Згідно з даними стримінгу, у 2022 році 6 із 10 глядачів дивилися на сайті програму південнокорейського виробництва.