Рубрики НовиниКіно

Netflix випустив офіційний трейлер реаліті-шоу «‎Гра в кальмара. Виклик». Прем’єра — 22 листопада

Опубликовал
Катерина Даньшина

456 учасників змагатимуться за приз у розмірі $4,56 млн, повторюючи у реальності випробування з оригінального серіалу.

Netflix випустив трейлер майбутнього реаліті-серіалу «‎Гра в кальмара. Виклик»/Squid Game: The Challenge, який стартує на стримінгу вже у листопаді й покаже шлях 456 учасників до головного призу у $4,56 млн.

Шоу дублює локації з південнокорейського серіалу, а також деякі ігри (без жорсткого насилля). У трейлері можна побачити моторошну ляльку з випробування «‎червоне-зелене світло», гру з печивом чи то стрибками на скляному мосту. Учасники так само вдягнуті у зелені костюми з номерами, але у шоу їх, ясна річ, не вбиватимуть — натомість на костюмах «‎вибухатимуть» пакети зі штучної крові для реалістичності.

Онлайн-курс "Business English" від Laba.
Вивчіть базу граматики, лексики та вокабуляру.Використовуйте англійську в спонтанній розмові з колегами та клієнтами.Прокачайте її до впевненого В1 — для розвитку кар’єри в бізнесі.
Приєднатись до курсу

Водночас на початку року реаліті Netflix вже потрапило в новини, коли кільком учасникам під час знімань знадобилась медична допомога.

«Це було схоже на зону бойових дій. Люди йшли зі сльозами», — сказав The Sun один з гравців.

Реаліті-шоу, яке складатиметься із 10 епізодів, дебютує на Netflix вже 22 листопада.

  • Оригінальна «Гра в кальмара‎» вийшла у 2021 році та швидко отримала звання найпопулярнішого серіалу на Netflix (глядачі витратили 1,65 мільярда годин на перегляд першого сезону). За сюжетом боржник Сон Гі Хун отримує запрошення на гру із шансом виграти величезний грошовий приз. Далі він приєднується до 455 таких самих людей, які намагаються розв’язати фінансові проблеми, пройшовши смертельні випробування.
  • У червні 2022 року Netflix офіційно анонсував другий сезон, а зйомки розпочалися в липні 2023 року. До роботи знову взявся режисер Хван Дон Хьок, який підтвердив повернення Сон Гі Хуна та ведучого ігор.

У квітні Netflix повідомив, що витратить $2,5 млрд на виробництво корейських серіалів та фільмів протягом наступних 4-х років. Згідно з даними стримінгу, у 2022 році 6 із 10 глядачів дивилися на сайті програму південнокорейського виробництва.

Disqus Comments Loading...