Компанія Nissan активізувала свої Web3-зусилля та подала 7 березня до Бюро патентів і торговельних марок США (USPTO) заявку на реєстрацію чотирьох нових торговельних марок для своїх брендів Infiniti, Nismo та Nissan.
Відповідно до заявок, японський автовиробник планує створити магазини з продажу віртуального одягу, автомобілів, колекційних карток, іграшок, квитків та NFT. Також Nissan розглядає можливість надання рекламних та інших розважальних послуг в метавсесвіті, а також «програмного забезпечення для цифрового гаманця».
Минулого тижня, 8 березня, компанія Nissan Japan оголосила про проведення тримісячного «демонстраційного експерименту» для свого автомагазину в метавсесвіті під назвою Nissan Hype Lab.
«Ми вивчаємо можливість нових методів продажу автомобілів», — йдеться в повідомленні.
Тестова версія, яка працюватиме з 8 березня по 30 червня, дозволить клієнтам відвідувати віртуальну вітрину «24 години на добу» через ПК або смартфон. Клієнти можуть створювати власні аватари, а в певні години навіть взаємодіяти з віртуальними продавцями для того, щоб замовити автомобіль і укласти договір купівлі.
У жовтні 2022 року Nissan також подав п’ять заявок на торговельні марки для Skyline, Z і GTR. Тоді юрист Майк Кондудіс сказав, що це свідчить про плани створення медіа з підтримкою NFT, інтернет-ринків NFT та цифрових гаманців, а також програмного забезпечення для карбування, торгівлі та зберігання NFT.
Автогігант General Motors також активно надсилає заявки на торговельні марки, пов’язані з NFT — останні надані 16 лютого та стосуються брендів Chevrolet і Cadillac. У вересні 2022 року власні 19 заявок для надання послуг та продажу товарів у метавсесвіті подала Ford Motor Company.
За словами Кондудіса торік було подано рекордну кількість заявок на торговельні марки для NFT, метавсесвіту та продуктів, пов’язаних із криптовалютою:
Джерело: Cointelegraph