Як заявила компанія «Нова пошта», її ІТ-спеціалісти усунули технічний збій, про який ми повідомляли вчора, та відновили роботу мобільного застосунку.
Наразі усі сервіси «Нової пошти» працюють в штатному режимі. Компанія відновила роботу мобільного застосунку та сервісу авторизації. Таким чином усі послуги у мобільному застосунку доступні. Клієнти можуть створювати накладні, проводити онлайн-оплати, отримувати та відправляти посилки через поштомати.
Також всі сервіси доступні й у відділеннях: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо. Оплачувати посилки кур’єру також можна усіма способами.
Зазначається, що причиною збою не була фішинговата атака. Але детальніше про причини в компанії не розповідають.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.