«Нова пошта» повідомила про запуск оновленого «Сейф-сервісу» для безпечних та зручних онлайн-покупок. Відтепер покупцю не потрібно вносити 100-200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотну доставку у разі відмови від товару. Фактично це аналог сервісу «OLX Доставка».
«Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової пошти». Послуга надається виключно через мобільний додаток «Нової пошти» — після оплати товару в додатку за попередньо створеною накладною кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. Кошти перераховуються продавцю на картку вже після огляду та фактичного отримання посилки. Якщо товар не підійшов і покупець відмовився, посилка повертається назад до продавця безплатно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві. Дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними, зазначають у «Новій пошті» без подробиць.
Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.
Для продавців «Сейф-сервіс» безплатний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня діятиме акційний тариф 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.