Новини Україна 23.03.2023 о 11:36 comment views icon

Нова пошта запустила оновлений «Сейф-сервіс» у додатку — безплатна зворотна доставка у разі відмови покупця від товару

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/7e8fea7f1b4653ed9e1cb2c65e965ae6?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Володимир Скрипін

Ексзаступник головного редактора

«Нова пошта» повідомила про запуск оновленого «Сейф-сервісу» для безпечних та зручних онлайн-покупок. Відтепер покупцю не потрібно вносити 100-200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безплатну зворотну доставку у разі відмови від товару. Фактично це аналог сервісу «OLX Доставка».

Як працює та які умови

«Сейф-сервіс» надає фінтех-компанія «НоваПей», що входить до групи компаній «Нової пошти». Послуга надається виключно через мобільний додаток «Нової пошти» — після оплати товару в додатку за попередньо створеною накладною кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. Кошти перераховуються продавцю на картку вже після огляду та фактичного отримання посилки. Якщо товар не підійшов і покупець відмовився, посилка повертається назад до продавця безплатно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві. Дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними, зазначають у «Новій пошті» без подробиць.

Посилка, оформлена через «Сейф-сервіс», може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.

Як скористатися (покрокова інструкція)

  1. Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти.
  2. У розділі Додаткові послуги продавець обирає та натискає Сейф-сервіс.
  3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має 2 доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток Нової пошти.
  4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безплатно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

Скільки коштує

Для продавців «Сейф-сервіс» безплатний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня діятиме акційний тариф 20 гривень, незалежно від вартості посилки.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: