Рубрики Новини

Новий електричний кросовер Audi Q8 e-tron забезпечить запас ходу до 600 км та швидку зарядку (за 30 хвилин – на 420 км)

Опубликовал
Вадим Карпусь

Audi підготувала до випуску новий кросовер Q8 e-tron, а також модифікацію Sportback. Обидві ці версії пропонуватимуться з повним приводом та трьома варіантами силової установки: Q8 50, Q8 55 та топова SQ8.

Базова версія Audi Q8 50 e-tron оснащена двома електромоторами потужністю 250 кВт з крутним моментом 664 н-м. Вона забезпечує розгін до 60 миль на годину (96,6 км/год) за 6 секунд. При цьому запас ходу для модифікації SUV складає 306 миль (492,5 км), а для Sportback – 313 миль (503,7 км). Місткість батареї становить 89 кВтгод, підтримується потужність зарядки до 150 кВт.

Версія Audi Q8 55 e-tron має потужність двигунів 300 кВт з тим же крутним моментом 664 н-м. В такому випадку батарея має місткість 106 кВтгод та підтримується потужність зарядки до 170 кВт. Автономність заявлена ​​на рівні 581 км для модифікації SUV та 600 км для Sportback. При використанні швидкого заряджання L3 DC електромобіль може за пів години відновити запас заряду батареї з 10% до 80% (приблизно на 420 км пробігу).

Онлайн-курс Бізнес-аналіз. Basic Level.
В ході курсу студенти навчаться техніці збору і аналізу вимог, документуванню та управлінню документацією, управлінню ризиками та змінами, а також навчаться моделювати процеси і прототипуванню.
Приєднатися

Топова версія SQ8 e-tron оснащена трьома двигунами потужністю 370 кВт з крутним моментом 972 н-м. Пробіг без підзарядки заявлено на рівні 494 км (SUV) або 513 км (Sportback). У цьому разі розгін до 60 миль на годину займає 5,6 секунди. Для SQ8 e-tron встановлено програмне обмеження швидкості 130 миль на годину (209 км/год).

Нова лінійка e-tron може похвалитися ефективнішими двигунами в порівнянні з попередниками. У них використовується по 14 котушок, які можуть генерувати сильніше магнітне поле приблизно при тій же кількості електроенергії, що споживається, що і старі двигуни з 12 котушками. Це дозволяє розвивати більший крутний момент, коли це необхідно, і знижувати його для досягнення більшого запасу ходу. Екстер’єр Audi Q8 e-tron спроєктований таким чином, щоб звести до мінімуму опір повітря – у Sportback коефіцієнт аеродинамічного опору становить лише 0,24.

Електромобіль містить 5 радарів, 5 камер та десятки ультразвукових датчиків. Отримані дані використовуються для роботи майже чотирьох дюжин функцій допомоги водієві. Наприклад, автомобіль зможе самостійно паркуватися «навіть на найтісніші паркувальні місця».

Інтер’єр Audi Q8 e-tron пропонує панорамний двосекційний дах з електронним керуванням, вбудовані сонцезахисні козирки, опціональний 4-зонний автоматичний клімат-контроль та функції масажу для сидінь. Практично всі функції салону управляються через пару центральних інформаційно-розважальних екранів (10,1-дюймовий верхній та 8,6-дюймовий нижній) або за допомогою голосових команд.

Попереднє замовлення на Audi Q8 e-tron і Q8 Sportback можна буде оформити, починаючи з середини листопада, а до постачання планується приступити наприкінці лютого 2023 року. Ціна базової версії починається із €74,4 тис.

Джерело: Engadget

Disqus Comments Loading...