NVIDIA представила демо DLSS 4, Path Tracing та RTX Mega Geometry — Bonsai Diorama запускається на RTX 2080 Ti і вище

Опублікував Андрій Русанов

NVIDIA Bonsai Diorama Demo супроводжує оновлення гілки RTX Unreal Engine 5.6.1 і має продемонструвати розробникам можливості найсучасніших технологій в іграх на цьому рушії. Компанія звертаю увагу геймдеву на RTX Mega Geometry, ReSTIR Path Tracing (яка отримала покращення продуктивності та якості) та на весь пакет технологій DLSS 4, зокрема Super Resolution, Ray Reconstruction Frame Generation.

Спробувати демо може будь-хто. Мінімально необхідна для цього відеокарта — GeForce RTX 2080 DTi, а рекомендована — RTX 5060 і вище. Також слід оновити драйвер до версії 581.29 або новішої. Роздільну здатність та параметри вікна можна налаштувати лише у меню перед фактичним запуском. Роздільна здатність 4K рекомендується тільки для відеокарт з 11 ГБ і більшою кількістю вбудованої пам’яті.

Сама демонстрація також має багато налаштувань. У інтерфейсі, котрий відкривається кнопкою H, можна вмикати та вимикати RTX Mega Geometry та Ray Reconstruction, налаштовувати DLSS Super Resolution (Вимкнено, DLAA, Авто, Якість, Збалансовано, Продуктивність, Ультрапродуктивність) та Генерацію кадрів (Вимкнено, Авто, 2x, 3x, 4x).

RTX Mega Geometry, яка дебютувала в Alan Wake 2, додає повноцінну геометрію Nanite до ієрархії обмежувальних об’ємів (BVH) трасування променів. В результаті тіні та віддзеркалення, отримані трасуванням променів, більше не мають візуальних артефактів, які трапляються під час звичайної роботи Unreal Engine 5.

NVIDIA проведе вебінар щодо представлених та інших технічних можливостей, зокрема ШІ Qwen3-8B, 28 жовтня.

Джерела: Wccftech, VideoCardz

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.