Рубрики НовиниWTF

Образливий коментар Dbrand в X (Twitter) обійшовся компанії в $10 тис. Але видалити твіт її змусив тиск Маркеса Браунлі

Опубликовал
Вадим Карпусь

Виробник чохлів для телефонів Dbrand відомий своїм зухвалим ставленням до користувачів і технологічних компаній. Однак цього разу така поведінка зіграла з компанією злий жарт та призвела до виплати $10 тис. клієнту як вибачення за расистський коментар щодо прізвища.

Все почалося з того, що у вівторок Dbrand перепублікувала в X (Twitter) скаргу від клієнта Бхувана Чітранша (Bhuwan Chitransh), який сказав, що покриття, яке вони придбали для свого MacBook, змінило колір лише через 2 місяці. На це Dbrand відповіла грубим повідомленням, яке римувало прізвище клієнта зі словом «rash» («висипка»).

«Твоє прізвище, по суті, лайнова висипка, будь серйозним»

Курс-професія "Дизайнер інтер'єрів" від Skvot.
Велика практична програма для всіх, хто хоче засвоїти професію дизайнера інтер'єрів і заробляти на реальних проєктах відразу після курсу. Досвідом та інсайтами діляться одразу три лектори.
Програма курсу

Пізніше Чітранш відповів, сказавши, що публікація Dbrand відображає її расистський погляд щодо індійських клієнтів.

Наступного дня компанія заявила, що зробила «велику помилку». Dbrand написала, що вибачилася перед Чітраншем і запропонував йому $10 тис. «як жест доброї волі». При цьому компанія заявила, що й надалі буде висміювати клієнтів.

Однак Dbrand не видаляла оригінальну публікацію, доки відомий технічний відеоблогер Маркес Браунлі не опублікував заяву, що це завдало «непотрібної» шкоди.

«Не працюватиму з dbrand принаймні доки цей оригінальний твіт не буде видалено», — сказав Браунлі. «Вам дозволено відпускати лайнові жарти, але інтернет досить чітко дав зрозуміти, що він думає про це, і шкода від цього непотрібна».

Dbrand видалила пост через кілька годин, визнавши, що вона «створила платформу для ненависті». У відповідь Браунлі, який працював з Dbrand над лінійкою покриттів пристроїв зі значками, сказав, що «приємно, що ви повернулися» після того, як компанія видалила свій образливий пост.

Генеральний директор Dbrand Адам Іджаз заявив, що коментар був «серйозною помилкою в судженні», додаючи, що підтримка Браунлі допомогла компанії «ретельніше обдумати» коментар.

Джерело: The Verge

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Вадим Карпусь