Окуляри у вигляді смартфонів, мікро-рюкзак та ремінь – HMD і дизайнерка Шинейд Горі створили модні аксесуари Phonecore

Опублікував Вадим Карпусь

Компанія Human Mobile Devices (HMD) і дизайнерка Лондонського тижня моди Шинейд Горі запустили колекцію аксесуарів Phonecore, щоб відзначити початок продажів оригінального ремонтопригодного смартфону HMD Pulse Pro. Колекція Phonecore включає великі окуляри у формі телефону, мікро-рюкзак для смартфону і ремінь-холдер для гаджета.

Phonecore – це гіперлімітована колекція свіжого модного дизайну від Шинейд Горі. На створення цієї колекції дизайнеру надихнув смартфон HMD Pulse Pro в крижаному зеленому (Glacier Green) кольорі. Колекція має на меті супроводжувати, підкреслювати та доповнювати смартфон у світі моди.

«Завдяки тому, що HMD Pulse Pro став музою для мого дизайну, наша колекція Phonecore чудово демонструє поєднання технологій та моди. Кожен аксесуар може похизуватися відчуттям космічного майбутнього 70-х років, з відголосками арт-деко та сучасними технологіями в основі. Для мене очевидно, що перетин моди й технологій призведе до нових інновацій в індустрії, а аксесуари, які можна носити, стануть трендом», ─ заявляє фешн-дизайнерка Шинейд Горі.

Колекція також є своєчасним символом важливості смартфонів у повсякденному модному житті людей. Нове дослідження HMD показало, що 54% представників покоління, народженого у 2000-х роках, бачать у своїх смартфонах дещо більше, ніж просто функціональний пристрій, називаючи їх ще й предметом моди. Також кожен четвертий сказав, що купив телефон, тому що він відповідає його особистому стилю.

Колекція HMD x Sinead Gorey Phonecore містить:

  • Phonecore «Тіні екранів». Це незвичайні сонцезахисні окуляри з подовженою вертикальною оправою, яка точно повторює форму смартфону. Водночас чорні лінзи імітують екран мобільного пристрою.

«Силует двох смартфонів на очах – це неповторний вайб», ─ заявляє пресслужба HMD.

  • Phonecore «Рюкзак для мобільного». Це 3D-друкований міні-рюкзачок, призначений лише для зберігання смартфону. Він створений на основі популярного тренду міні-сумок, але в ньому смартфон розміщується на «першому місці». Рюкзак спроєктований таким чином, щоб смартфон HMD Pulse Pro знаходився у ньому у вертикальному положенні, що дозволить власникам робити швидкі селфі без допомоги рук на ходу.
  • Phonecore «Ремінь». Це модернізований ремінь, героєм якого став смартфон. Пояс у стилі інструментального набору, має чохол для телефону.

Аксесуари із колекції HMD x Шинейд Горі Phonecore можна поєднувати з найрізноманітнішим одягом та іншими модними елементами, але кольорове забарвлення частин колекції особливо добре вписується в естетику нормкор 2.0 та однотонного одягу.

Дослідження, замовлене на підтримку запуску смартфона, виявило низку цікавих статистичних даних, в першу чергу, пов’язаних із вартістю смартфонів. Зважаючи на те, що багато мобільних телефонів, наприклад, у Великобританії зараз коштують понад 1000 фунтів стерлінгів (майже 50 000 грн), половина представників покоління 2000-х зізналися, що відмовилися від маленьких розкошів, таких як обіди в ресторані або вечори з друзями, щоб придбати такий телефон. Водночас 15% опитаних сказали, що вони навіть пожертвували більшим, наприклад, такими речами, як відпустка або внесення депозиту за будинок, щоб придбати омріяний мобільний телефон. З іншого боку, 53% респондентів заявили, що ніколи не витратять 1000 фунтів стерлінгів на телефон.

Опублікував Вадим Карпусь

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.